/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
CS dedicated server vises ikke
Fra : Munkeboren
Vist : 906 gange
20 point
Dato : 20-02-07 16:28

Hey... jeg har lavet en dedicated server i Counter strike 1,6... self har jeg hentet det dedicated server fra steam og sat det på LAN.. men min server vises ikke på LAN "sv_lan 1" er sat til, og jeg kan godt adde min ip til fauvorites.. så kan jeg se den.. men ikke under LAN... ved direct connect kan jeg og andre godt connecte..

men kan man ikke få den vist under LAN games? det ville gøre det meget nemmere... Ved ikke om det er portene.. men når jeg kan connecte og styre inde på serveren.så skulle det vel ikke have noget at sige??? jeg har intet amx mod eller andet... kun standard dedicated server.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 20-02-07 18:19

har du prøvet med sv_lan 0 ??

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 20-02-07 22:49

hej det er nok din computer der er totalt fucked up.
var det ikke det du sagde til en af dine venner engang?

Tror han er skuffet over at han har haft ret i at det var ens for alle pc'er der lavede serverer ¨

ej laver bare sjov, men håber du får svar munkeboren

Accepteret svar
Fra : thetof91

Modtaget 20 point
Dato : 21-02-07 14:18

Skal du bruge serveren til overnettet eller bare til lan? For der er forskel... Hvis det er til overnettet kan det være hvis du har router skal du åbne nogle porte, skriv hvis det er det så kan jeg finde noget til dig, skriv os hvad model din router er så og mærke.

MVH Thetof91

Kommentar
Fra : Munkeboren

Dato : 25-02-07 20:41

STFU Dayworker!! eller jeg pwned dig i CS!!

Du lamer det her KD for meget... at du har fundet mit spørgsmål... nooo... but anyways... jeg har fundet fejlen... kom jo i tanke om at jeg kørte på en router... (Ting man glemmer når man er mig) men da jeg åbnede portene i den virkede det sørme...!! thetof... pointene går til dig.. da ham den anden åbenlyst ikke ved hvad han snakker om... og dayworker... jahhh

(skal lige sige at mig og dayworker kender hinanden... so plzz.. no ban fordi jeg driller lidt )

Godkendelse af svar
Fra : Munkeboren

Dato : 25-02-07 20:42

Tak for svaret thetof91. ja.. hvad mere er der at sige...