/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Slette et indlæg
Fra : syrena
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 20-02-07 09:17

Jeg har for et stykke tid siden stillet et spørgsmål om formattering af en komputer.
Desværre dummede jeg mig ved at oplyse min nummer på mit købte Windows-program. Nu står det til fri afbenyttelse til hele "Danmark".

Kan jeg slette hele spørgsmålet hurtigst muligt?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-07 09:28

nej det kan du ikke - men du kan skrive til teamet bag kandu og bede dem gøre det

(måske bare få dem til at slette lige koden)

service@kandu.dk

det var da også en bommert

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-07 09:41

Glem det....

Det var en bommert du lavede, men da der ligger i 1000vis af den slags på nettet er det ligegyldigt om der er et fra eller til....

Så tag du det bare roligt...

Dem der vil "snyde" med den slags, finder et under alle omstændigheder....

Og det er dem der BRUGER det der laver noget ulovligt...

Du har jo CDen...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-02-07 10:58

Ud over at skrive til kandu.dk kan du annulere spørgsmålet - så kommer det kun frem under din profil og det vil ikke komme frem når der søges i kandu's database.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-07 12:55

Bent Juul.

Det ved syrena godt. Det er besynderligt nok en meget brugt lukkemetode hos denne spørger

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-02-07 13:12

Klumme >det havde jeg set så er det jo ligegyldigt at følge med her

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-02-07 13:14

Hov der skulle have stået

det havde ikke jeg set

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-07 13:20

Forstod dig godt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-07 13:29

Sjovt nok deltager spørgerne heller aldrig i deres spørgsmål

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-02-07 16:33

Du kan jo bare annullere det spørgsmål som vi anbefalede dig for længe siden....................

Nu er det nummer snart berømt og ikke bare kendt.