/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
overføre itunesbib til ny pc ?
Fra : solling
Vist : 499 gange
95 point
Dato : 19-02-07 19:42

hej hej jeg har fået ny bærbar og vil meget gerne have flyttet mit omfattende itunesbibliotek over på den nye bærbar.
hvordan gør jeg det ?????
jeg har prøvet at gøre det der med at dele bibliotek mellem flere pc´er men der sker ingenting og jeg kan stadig ikke finde sangene på den nye bærbar.
håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig da jeg har brugt en mindre formue på at opbygge det bibliotek )))

På forhånd mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 19-02-07 19:44

Jeg ved ikke om man kan. men prøv at kopiere alle sangene ned på en cd. disk. eller et memery sik eller hvis du har bluetooth på begge computere ellers kan man købe det til usb stikket

Kommentar
Fra : solling

Dato : 19-02-07 20:53

hej hej det vil tage meeega lang tid hvis jeg skal overføre med memorystick da jeg har så mange sange. der må simpelthen være en lettere måde..... jeg kan da ikke være den første med dette problem ))

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 19-02-07 21:57

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93367

mon ikke det er det du efterlyser

Accepteret svar
Fra : Solberq

Modtaget 95 point
Dato : 21-02-07 19:57

Der er intet at gøre, du bliver nødt til at overfør det med memory stick

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 21-02-07 20:52

Sludder, selvfølgelig kan det lade sig gøre.

Jeg gætter på at det er xp's firewall der driller dig (i øvrigt svjv den eneste firewall der nogensinde har scoret et rundt nul ud af 10000 mulige points i en firewall-test). Du kan roligt lukke den ned på begge maskiner sålænge du kopierer.

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93367
Hvis det fortsat driller, kan du gå i en elektronikforretning og købe et krydset netværkskabel (og der er mange andre måder at gøre det på, ja), så kan du følge disse anvisninger uden problemer. blot sæt den ene maskine til 'dele internetforbindelse' før du tænder den anden.

Jeg er ikke sikker på den 3. fremgangsmåde, men jeg kan ikke se noget der kan hindre den:
du kan købe en usb-box til harddisken fra den gl. pc og sætte den i den nye.

Husk under alle omstændigheder at registrere den nye pc som en af dine 5 legale tunesmaskiner.

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 16-05-07 21:39

Tak for svaret Solberq.

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 08-01-08 17:53

hvorfor fik jeg ikke pointene jeg var først og skrev det samme.