/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Gearing. Hjælp hurtigt.
Fra : kandu01
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 19-02-07 19:10

Jeg har 2 spørgsmål.?

1. Hvor kan man købe en gearing/krumtap til en Adly Silverfox?

2. Hvis man har en Adly Silverfox med komplet MHR og en Sonic med komplet MHR,
Hvorfor er Sonic'en så hurtigere?
Det er noget jeg har fået afvide af en af mine gode venner så ville lige høre om det nu kunne passe for så gider jeg ikk bygge min Adly op med tun.

// Mvh. Martin L c",)

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 19-02-07 20:47

Hvis den er hurtigere i optrækket, så kan det være et spørgsmål om at ramme 100% præcis med indstilling af kobling, vario, dyse, trykfjeder, scooterens og førens vægt, osv osv.
Hvis den er hurtigere på toppen så kan det være vindmodstand opsætning eller gearing der kan være forskellen.

Hvad gearing angår, så bruger jeg denne her til at se på, når jeg skal beregne % i gearinger.
http://www.stalkerzone.dk/?id=beregn_gearing

Kommentar
Fra : kandu01

Dato : 20-02-07 15:55

Der blev ikk svaret på nogen af spørgsmålene jo?

Jeg spørger HVOR man kan købe gearing og krumtap til Adly-.

og som nummer to spørger jeg hvorfor en sonic motor er hurtigere end en adly når der er præcis det samme tun på ..

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 20-02-07 17:03

Aha.
Jeg misforstod svaret.
Jeg er rimelig sikker på at motoren er den samme som på en Sonic.
Hvis det er og hvis du vil have MHR tun så er det:

http://www.msp-tuning.dk/products/productlist.aspx?MenuItemID=91

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 20-02-07 17:18

Er det muligt at du kan tage et billede af din motorer nede omkring variomatik og uploade det et sted på nettet, så jeg kan se hvilken motor det ligner?