/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spørgsmål til Fnollerpige
Fra : Rfou
Vist : 418 gange
10 point
Dato : 12-01-03 08:13

Jeg har lige nærlæst Dit tips: Vævefejl i kysen. Har Du selv læst det fornylig?.
Venlig hilsen
Rudolf

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 12-01-03 08:32

Rudolf, nu syntes jeg du er lidt uretfærdig. Tippet var ikke henvendt til glade kommentarer, men til folk som generede hinanden ved at oprette tips.

Iøvrigt så ved andre ikke en døjt om hvad du mener når du ikke laver et link

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-01-03 09:03

Hej Uffe
Som det klart fremgår af overskriften, er spørgsmålet rettet direkte til Fnollerpigen. Det vil blive lukket så snart jeg har fået en reaktion fra hende.
Men om det er generende eller glade kommentarer der fylder et spørgsmål med en seriøs overskrift, der går på "Fnollerpige og alle andre der er trætte af al det ævl på Kandu, så opponerer jeg på det.
Spørgsmålet interesserer mig, det ved Du godt. Så derfor vil jeg gerne have mails, når der kommer noget nyt. Men i dette spørgsmål har jeg fået over 80 mails, og kun ca. 1/3 har relation til emnet, og nu er det tillige udvidet med et billedgalleri.
Alt dette har jeg redegjort for, overfor fnollerpigen idet jeg har accepteret, hendes svar i Brokkassen, der hermed er et besvaret spørgsmål.
Men kan Du forklare mig, hvorfor zonker skriver et tip, der fungerer som en annonce for et billedgalleri, der åbenbart er oprettet i: Fnollerpige og alle i andre.
Havde han stillet det som et spørgsmål, kunne folk gå lige ind på tråden, og vide præcist hvad de kunne forvente sig. Jeg kan gætte på et svar; men det vil jeg holde for mig selv.
MVH.
Rudolf

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 10 point
Dato : 12-01-03 12:13

Rfou - jeg pointerer i et andet indlæg som jeg efterhånden helt har glemt hvad er : men jeg finder det - det er som Uffe siger : Baseret på skænderi og uvenskab. Intet andet .....

men det du hentyder til, er forstået.

Hilsen Karina
bare folk dog gad læse hvad man skrev - men det er SVÆRT i de laaaange indlæg ( som jeg selv har været med til, at gøre lange og ulidelige !! )

Venlige hilsner

Godkendelse af svar
Fra : Rfou

Dato : 12-01-03 13:24

Tak for svaret Fnollerpige.
Okay Karina Nu skal jeg nok lade være med at kaste mere benzin på dette bål. Der kan ikke siges mere fornuftigt om det; men det kan jo også være at noget har bundfældet sig, hos de forskellige.
Og tak for de mange venlige ord, som jeg også har modtaget fra Dig og mange andre. vi mødes henad vejen når tilfældet fører os på samme tråd.
Ha det
Rudolf