/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Huske brugernavn/adgangskode..
Fra : hovhow
Vist : 802 gange
50 point
Dato : 19-02-07 18:27

Hej med jer

et let spørgsmål (bare ikke for mig): Når jeg skal logge på fx. kandu eller en anden side som kræver login, så bliver mine loginoplysninger ikke gemt, selvom jeg vælger "husk mig"

...hvor er det man skal "justere" for at Exploreren huske disse oplysninger?

PFT!

M.v.h.
HowHov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 18:37

Du skal sørge for at dine internetinstillinger IKKE sletter cookies og internetfiler hver gang du lukker...

Forsvinder Kandu´s cookie kan den IKKE finde dig

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-07 18:37

Sikkert fordi du har slået Cookies fra i din browser
Hvad angår koder, passwords osv. så kan jeg anbefale http://www.kandu.dk/Tip4903.aspx

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-07 18:39
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-02-07 19:08

Et lille nemt program, til at administre cookies http://www.analogx.com/contents/download/network/cookie.htm

Alle de cookies du skal bruge til login, smider du over til højre, og så er de beskyttet imod sletning.

Alle de overflødige ligger i midten, og kan slettes med programmet.

Du skal så selvfølgelig ikke slette cookies i browseren.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 19:15

klik lige på funktioner - internetindstillinger - indstillinger - sæt flueben i hvad der skal huskes af windows (bla adgangskoder)

Kommentar
Fra : Fasanvej

Dato : 19-02-07 19:30

Hej
Jeg havde de samme problemer da jeg brugte Internet Explorer, men dem har jeg ikke nu siden jeg er begyndt at bruge Mozilla Firefox som browser.
Firefox kan hentes på Mozilla hjemmeside og er gratis.

Mvh
Fasanvej

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-02-07 22:04

Du kan også med fordel downloade dette geniale program - som i øvrigt er ganske gratis.

Det husker alle dine passwords og finder sågar dem du har glemt du havde på computeren...

http://www.roboform.com/dk/tell-friend.html

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-07 07:49

I din browsermenu:

Funktioner->Internetindstillinger-> ..fanen; "Indhold" ..under punktet: 'Autoudførelse' klik; [Indstillinger] ..og sæte flueben ved hvad du har brug for, under punktet; 'Brug autoudførelse til...'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 20-02-07 15:44

Hej.

Hvad med at bruge den du selv har, altså hjernen.
Den kan huske mere end man tro.

MVH.

Godkendelse af svar
Fra : hovhow

Dato : 20-02-07 23:34

Tak for svaret molokyle - dét var det der skulle til!
M.v.h.
HowHov