/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Navn på gammel pc spil
Fra : JonasHansen
Vist : 770 gange
100 point
Dato : 19-02-07 13:24

Hej.
Jeg fik en gang en gammel computer med en masse gamle spil på. et at spillene der virkelig fangede mig, var vist et platform-spil. man var en form for rumskib/bil ting. som man så skulle styrer gennem en bane hvor man skulle hoppe over en masse forhindringer og kører gennem rør og sådan.. jeg kan bare ikke huske hvad det spil hed..
Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig..

Hilsen Jonas

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 14:13

Hvis det er så gammelt kan det med sikkerhed ikke køre på en moderne komputer alligevel....

Kommentar
Fra : Storskrald

Dato : 19-02-07 14:14

Mit bud MOON BOOGIE?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-02-07 14:38

Hvad med Moon Taxi, der flyver man fra platform til platform for at hente og aflev en enkelt passager og så vider til næste niveau?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-02-07 16:50

hvis spillet er på pcen kan du vel bare lige kigge der og se hvad det hedder.

Kommentar
Fra : JonasHansen

Dato : 19-02-07 16:51

ja gid jeg stadig havde den pc hehe.. jeg mener spillet hedder noget med sky. men er ikke sikker

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 19-02-07 17:36

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/07/22/6194516

Kan nok muligvis være nogle af dem her, du får selv æren af at kigge dem igennem, og se om du kan huske titlen :P

Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-02-07 18:19

Det skulle vel aldrig være Space Taxi? Palle Hansen lagde den 25-11-04, dette link ind:
http://www.perfectdownloads.com/games-entertainment/arcade/download-space-taxi-2.htm
Det er på 11,7 MB

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 19-02-07 19:38

Skyroads

Jep, har det stadig og det kører fint med xp

- Anden

Kommentar
Fra : JonasHansen

Dato : 19-02-07 22:03

#taunusanden

Nemlig ja.. det var lige det jeg ledte efter hehe.. har du en install fil eller noget til det ?

Hilsen Jonas

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 19-02-07 22:35

Ja, har en .zip fil..
Men tror du kan hente spillet på
http://www.bluemoon.ee/history/skyroads/

Ellers kan jeg evt maile det til dig
Fylder jo ikke ret meget..

- Anden

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 100 point
Dato : 19-02-07 22:41
Godkendelse af svar
Fra : JonasHansen

Dato : 19-02-07 22:48

Jeg takker jer allesammen mange gange for hjælpen..