/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er det kun Kandus ansvar
Fra : Rfou
Vist : 382 gange
10 point
Dato : 12-01-03 07:02

Er det kun Kandus ansvar, at de spørgsmål der bliver stillet, bliver behandlet seriøst, eller har de enkelte brugere og grupper af brugere også et ansvar for at følge tråden og emnet, i stedet for at lade det udarte sig til det rene pjat, der faktisk går stik imod det spørgsmålet opponerede imod.
Det er især spørgsmålet: "Fnollerpige og alle andre der er trætte"; men også andre spørgsmål der starter med at kritisere al det ævl, misbrug af tips, pointsrytteri m.v..
De ender allesammen med en lille privat pjatteklub. De kunne da i det mindste advare i et indlæg, om at nu sker der ikke mere interessant i denne tråd, nu har vi lyst til at pjatte.
Så behøver man ikke spilde tid på, at gå ind og se om der dog ikke skulle komme et enkelt guldkorn, og man kan bare slette den meddelelse der fortæller, at nu er der en ny kommentar til pågældende spørgsmål.
Evt kunne spørgsmålsstilleren, der som regel er med i pjatteklubben, jo bare sætte et lavt pointtal, og så lukke spørgsmålet, når det begynder at udarte. Så kan de der ønsker det jo fortsætte "klubben" så længe de ønsker det, uden at genere øvrige brugere. Der er jo ingen af dem der mangler point.
I en god mening
rfou

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 12-01-03 07:30

Man kunne jo også lade være med at følge resten af tråden i indlægget, da det jo er tilladt at sige stop. Det er jo en personligt der afgører denne grænse.
Og så kunne man også afmelde emails fra kandu.dk, så modtager man ikke længere emails om "ulidelige" indlæg.
Mere tror jeg desværre ikke du kan opnå, lige meget hvor meget den bliver endt og drejet.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-01-03 08:01

Hej Zonker
Hvor der er vilje er der vej siger man; men jeg må nok erkende at min vilje alene ikke er meget værd. Men det er ejendommeligt, at så mange har beklaget sig (måske ikke så ihærdigt som jeg) over samme emne; men har endt med resignere for: "Det nytter jo ikke noget.
Lad os nu se om der kommer flere tilkendegivelser i denne tråd i løbet af i dag og i morgen. Det vil være afgørende for, om jeg trækker mig tilbage i god ro og orden, for jeg begynder efterhånden at føle som en nævenyttig kværulant.
Men det er noget vrøvl, når Du siger at folk jo bare kan frasige sig mails fra Kandu. For selv om denne debat har fyldt alt for meget på Kandu, så er der dog andre ting, og man ved jo ikke hvad der kommer. Jeg syntes at det Du foreslår er udtryk for en hovski snovski holdning, der ikke klæder Dig.
MVH Rudolf

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-01-03 10:18

rfou>>hvis du ikke gider af følge med i de strenge der ender i pjat, hvorfor hulen går du så da ind, kunne det måske tænkes at det er for at få noget at brokke sig over.....

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-01-03 11:04

Ja det er der sikkert mange der mener; men jeg mindes hvordan de selvsamme personer tidligere fightede mere indædt end jeg, fordi der var det ævl på Kandu. Og det eneste der har ændret sig er tonearten. O.K. det er ikke så ubehageligt at læse nu; men mindst lige så uinteressant, og langt fra det spørgsmålet startede med. En overskrift er beregnet til at indikere, hvad man kan forvente at finde længere inde i spørgsmålet.
Men okay, jeg er også begyndt at undre mig over at jeg gidder spilde mere tid på dette, så hvis I (Du ved hvem jeg mener) syntes det skal være på Jeres måde, så fortsæt bare.
Men bliver Kandu bedre af det?
MVH
Rudolf

Godkendelse af svar
Fra : Rfou

Dato : 13-01-03 06:39

Tak for svaret zonker. Det kunne ikke bruges til ret meget; men nu vil jeg lukke dette spørgsmål, så derfor.
MVH
rfou