/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Coral Draw 6.0 til XP
Fra : Sandvad261
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 19-02-07 09:38

For at andre også kan få glæde af det, gør jeg det på denne måde.
Da' der ikke var nogen der kunne komme med et godt bud på hvad jeg skulle gøre for at få mit gode gamle program Coral Draw 6.0 til at køre på min XP computer, satte jeg i XPen flueben ved auto opdate, og da' jeg så havde fået XP programmet opdateret nogle gange, så kørte mit Coral Draw fint igen.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-07 10:06

det var jo en god ting - måske havde det været en ide at lægge det som tips

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 19-02-07 10:35

Hvad er det nu lige vi skal hvis tingene ikke virker
nååå jo opdaterer

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 19-02-07 23:41

Tak for svaret miritdk.
Ja det ville ganske givet ha' været det bedste, men det tænkte jeg ikke på
Hej