/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
CLA+T øget forbrænding
Fra : Nanabanana
Vist : 1098 gange
200 point
Dato : 18-02-07 21:22

Hej, er der nogen, der har prøvet Bio CLA+T? Og virker det? Vil helst kun høre fra nogle, som har prøvet det.

Skriver lige dette før alle andre skriver det: For at tabe sig må man forbrænde flere kcal end man indtager. Vha. sund kost, motion og tålmodighed.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-02-07 22:18

Hej Nana!!

Jeg tillader mig at snige et svar ind selvom jeg ikke har prøvet produktet....

Det lover, at det "medvirker til omdannelsen af fedt til muskler i forbindelse med motion."

Det lover ikke, at man taber sig af det, og det tror jeg heller ikke man gør....

Essentielle fedtsyrer understøtter og stimulerer cellernes arbejde og i de rette mængder og forhold er de en gave for kroppen i alle dens processer.
Jeg tør dog ikke lægge hovedet på bloggen og sige, at der er en målbar effekt af muskeldannelse ved indtagelse af denne fedtsyre, som de påstår.
Alene formuleringen at omdanne fedt til muskler er fejlbehæftet - fedt bliver ikke til muskler.... Det kan ikke lade sig gøre.. Fedtvæv er fedtvæv, muskelvæv er muskelvæv....

Vaxen - der minder om, at der i øvrigt skal være fedtvæv til stede for at bruge af det

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-02-07 06:26

Som vaxen skriver, er det to vidt forskellige ting der tales om. Muskelmassse dannes ved at bruge disse, fedt masse bruges til at få energi til musklerne. Fedt omdannes IKKE til muskler, det forsvinder efterhånden som musklerne forbruger fedtet (altså energien som er lagret i fedtdepoterne).

Det omtalte præprerat er i bedste fald uskadeligt.....og HELT sikkert "skadeligt" for din økonomi!

Gå evt ind på denne hjemmeside og læs om hvordan man "omdanner/veksler" sine fedtreserver til muskler:
http://www.nomedica.dk/

Bestil gerne nogle af de bøger som findes dér...det vil VIRKELIG være at få udvidet sin horisont, når det drejer sig om forholdet mellem en slank/sund krop igennem den rigtige kost

Held og Lykke med dine personlige "mål" !

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 19-02-07 17:06

pallenoc: Jeg kender siden ud og ind! men tak... jeg har læst diverse bøger om sundhed og er for øjeblikket i gang med de lidt tungere af slagsen! "Forføjelse en fornøjelse" - eller noget i den stil. og "maven - din ven" - også noget i den stil...

Vaxen: Hej igen! :) jeg har et privat indlæg fra dig, som jeg ikke har fået besvaret, selv om det er helt fra august. Det beklager jeg! :S Men jeg vil meget gerne skrive til dig igen. Jeg lever og er glad... :) og ja... skriver senere...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-02-07 18:08

Det er jeg glad for at høre....

Du behøver ikke at beklage noget som helst....

Vaxen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-02-07 21:39

Ja, jeg synes jeg er blevet "hjulpet godt på vej" af omtalte hjemmeside og har læst et par af Johns bøger...foreløbig har jeg tabt 21 kg bl.a. ved at bruge de "principper" som er omdrejningspunktet i hans filosofi

Men det lyder da heller ikke så "tosset" de bøger du pt har "næsen ned i"...kan du ikke skrive hvad de helt præcis hedder.

På forhånd MANGE TAK!!!

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 19-02-07 21:56

Jo, de hedder

Mirakelkost til din hjerne af Jean Carper
Maven - din bedste ven af Carsten Vagn-Hansen
Fordøjelse en fornøjelse af Marianne Fjordgård og Eva Lydeking-Olsen

Har læst en million bøger om sundhed... så bare sig til, hvis du vil have flere titler?

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 20-02-07 07:57

Mange Tak

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 20-02-07 08:00

Jeg er faktisk også ret nteresseret i emnet generelt, så jeg læser/opsøger gerne diverse information omkring dette

Der er jo i realitetet KUN én selv til at "passe på sig" ikke sandt!

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 20-02-07 20:39

jo, og det er fedt at vide så meget om... fedt! :) og andre sundhedssager