/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Har din kat - fået TÆSK i dag
Fra : disken
Vist : 805 gange
14 point
Dato : 18-02-07 19:20

Så lige, at der var fælles møde, om at SLÅ røve_ af min KATS tag.
Derfor ???, nogen der har fået en kat hjem, ===
uden at skulle til Dyrlægen med samme.

Eller er det bare børn der er onde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-07 19:30

Citat
Eller er det bare børn der er onde.

Ja, jeg trod det....

Jeg giver altid katten lidt mad med i tønden

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 18-02-07 19:37

Jeg har afleveret børnene hos dyrlægen, tror nok han kun bed(r)øver dem.

Måske er de hjemme igen på onsdag. Indtil da har katten frit spil - undtagen på bordet. Musen er nemlig gået i stå der.

Og tønden. Der HAR jeg været. Lad det tjene som en advarsel.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-02-07 19:47

Citat
Jeg giver altid katten lidt mad med i tønden

Troede det var min KAT og ikke tønden/ den tynde,
der skulle have

Citat
Jeg har afleveret børnene hos dyrlægen, tror nok han kun bed(r)øver dem.

Ingen KOMMENTAR, Bortset fra at
SÅ ER DER LANGT TIL DET NÆSTE Nytår...
Er du sikker på, det kun er der musen er GAL

Sgu da værre end en kat med sommerpels,
tror ikke de kan finde på en TEMP - der passer dem.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-02-07 19:50

Mente den Danske sommer/// VINTER
Min kat kan ikke rigtigt - finde ud af det med pelsen.
Men det må da være GODT for astmatikere

Var det et stort ORD

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-02-07 19:52

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-02-07 19:56

Mennesker fødes ikke onde, de er bare NYSGERRIGE
men har set en overskrift, hvor ''børn'' legede en KAT ihjel.

Mere brok fra mig, men fik aldrig svar i sin tid, da den var ''OP TOO DATE''

Og undskyld mit forbrokken UK.
Mit Danske er ikke en katte-bakke bedre,
men meningen er VEL ikke til at tage fejl af.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-07 20:16

Citat
har din kat fået tæsk idag
.... NEVER

Kommentar
Fra : Storskrald

Dato : 18-02-07 20:19

Hvis man banker søm i tønden, miaver katten højere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-02-07 20:31

Nej min kat havde ikke tid til en tur i tønden, kun var på jagt efter en kavaler

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-02-07 20:32

kun=hun

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 18-02-07 20:45

tsikker kan man vel aldrig være, og slet ikke når dyrlægen gør sit værste.

Om musen er gal eller bare haleløs? Ved det ikke og får næppe svar før børnene er hjemme igen.

Hvis måner er lavet af ost, hvad er dyrlægen så i stand til at udvirke?

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 18-02-07 20:54

gør som os ,skift katten ud med en kasse dåseøl,men kun til en voksentønde.
for husk børn må ikke lugte af øl,for det sprøjter når man slår til tønden

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-02-07 21:47

Citat
Hvis man banker søm i tønden, miaver katten højere.

Gammel overtro?????????????????
Hvad der ikke gør ondt PÅ ANDRE oder/ eller.
Oversættelse fås IKKE,......

Citat
Om musen er gal eller bare haleløs

Din kat eller ''hjemmehjælpen´s''

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-02-07 21:48

Den kom fra MIS

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-02-07 01:23

Nej min kat har (heller) ikke fået tæsk i dag

Meeeen.....man brugte faktisk en kat i tønden dengang mine unger var små og var til Fastelavnsfest på præstegården. Ungerne stod på rad og række, klar til at give tønden en på sinkadusen - indtil præsten og hans kone begyndte at fortælle om katten i tønden.....de slag der overhovedet ramte tønden derefter, var så blide at ikke engang en flue ville have rystet på hovedet hvis den blev ramt..

Da der langt om længe gik hul på skidtet, så VAR der faktisk en sort kat inde i den tønde, den var selvfølgelig lavet af stof...men den var der

SÅ blevet der gået til alt det guf der var røget ud - underligt nok blev appelsinerne samlet sammen til sidst

Venlig hilsen Dorthe.

Forresten har der været flere og ringe på døren i dag - fint udklædte og de sang skam osse - herligt og de fik selvfølgelig mønter!
MEN - der var osse en pige som, efter vores mening, var en smule for gammel til at rasle til fastelavn - hun var 14-15 år og klædt ud. Der synes jeg så at det begynder at blive lidt for meget? Hun fik dog sin mønt alligevel - meeen....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-02-07 02:48

Citat
indtil præsten og hans kone begyndte at fortælle om katten i tønden

Det kunne være VÆRRE_________

Accepteret svar
Fra : kissan

Modtaget 14 point
Dato : 19-02-07 11:39
Kommentar
Fra : kissan

Dato : 19-02-07 11:42

Eller sjovere

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-02-07 16:10

Citat
Det kunne være VÆRRE_________

- det blev det sq osse da kattens hale blev synlig...

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 18:56

Tak for svaret kissan.

Nu havde jeg ellers lavet et CITAT til hver enkelte bruger.
Men skulle logge ind IGEN, og så ALT væk.

Høber i vil tage med takke for dette.

Det minder mig om min/ e katte.

Takker
Tror katten kan se det, men VIL IKKE VÆRE MED VED DET.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-02-07 21:33

Ku da være meget sjovt med en citat
Takker for poierne og fortsat good evening!!!!!!!

KISSAN