/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Epil Smooth (tvshop) Kendskab?
Fra : Signepigen81
Vist : 1937 gange
100 point
Dato : 18-02-07 16:05

Hej,

Har nogen prøvet Tvhops nyeste påfund inden for hårfjerning og har lyst til at dele erfaringen ?

http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=DK&tduid=4c7626ddbfd31d5638f8242fe72354e0

Signe

Kommentar
Fra : emab

Dato : 18-02-07 16:26

Jeg har ikke prøvet det, men en generel regel hos mig er: Er det på Tv-shop er det noget l.... Har i hvert fald ikke hørt om nogen der priser produkter fra dette "indkøbscenter" til skyerne. Og for mig lyder det meget underligt og pinefuldt, at man kan gnide hår væk med svampelignende handske. Næææ du, jeg tror det er en fuser. Vi må nok se i øjnene, at de virkeligt revolutionerende ideer ikke er til salg på tv-shop.
Nu når jeg alligevel brokker mig hvad så med den dragt de kalder Slim-fit tror jeg den hedder, hvad skal en kvinde med modelmål med sådan en, og hvis du stopper en virkelig tyk person i sådan en, kommer det jo ud både forover og forneden Ikke noget kønt syn.
Hvis du alligevel prøver hårfjerningstingen og synes det er fantastisk, så tip mig lige, så har jeg noget at snakke med veninderne om.
Hilsen emab

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-07 16:26

Jeg har ikke prøvet det og agter heller ikke at gøre det.

Jeg tror at de produkter, der er på TV-shoppen, har en ting til fælles.

De kan fjerne dine penge fra din egen konto.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 18-02-07 18:59

Man skal jo aldrig sige aldrig, meeen...

Hvis du virkelig vil uønsket hårvækst til livs "en gang for alle", så investerer du i laserbehandlinger til formålet. De er godtnok ikke helt smertefri, men det er overskueligt, og når alle hårsækkende (de har en cyklus, så det kræver gentagelse) er døde eller tømte eller havd de nu bliver, så skal du ikke tænke mere over TV-shop-tilbud eller andet. Og i længden er det meget billigere!