/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Til erling_l
Fra : arne.jakobsen
Vist : 726 gange
100 point
Dato : 17-02-07 19:53

Hej Erling. Du skal selvf. ha' de udlovede point.

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-07 23:16

Jamen, takker da - var nu ellers godt tilfreds med både ferien og bronzen

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-07 03:12

Erling - Det med ferien og farven er jo noget som kun du og jeg ved.

Du var god til at gætte vinderen, derfor får du disse point. Hvad du så kan bruge dem til, er jo et helt andet ???

i 2006 var jeg meget aktiv på Kandu. Jeg vandt månedens "dims", et Vaffeljern. MEN det kom aldrig med posten. Jeg har skrevet til "Teamet bag Kandu" men det har ingen effekt.

Som du kan se hvis du undersøger min profil, er jeg ikke specielt aktiv længere.

Jeg er hvad jeg er, og det kan man se på min profil:

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=177761

Hav et godt liv. O.S.V.