/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
indkøb via www.shoxx.com
Fra : mdo
Vist : 734 gange
100 point
Dato : 17-02-07 18:32

Hej,

Er der nogen som har købt ind på ovenstående side ? Og hvilke erfaringer har du med denne side ?
For er er virkelig noget at spare i forhold til DK.

/MDO

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 18:45

Dretschler.com sarl
1, rue de l`Etang
Z.A.E. Weiergewan
L-5326 Contern

En fiffig måde at drive virksomhed fra et andet land - på dansk....

Kan kun have et formål....

Skat/moms....

Dermed ikke være sagt at der er noget ureelt i firmaet....

De har da dansk bankforbibdelse og Tysk

Men IKKE dankortbetaling - kun Visa/Mastercard

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-02-07 19:06

Kan uglen Howard hjælpe dig?
http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=9756

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-02-07 20:14

Umiddelbart ser det meget fornuftigt ud.
Mange af deres tilbud ser meget billige ud, til gengæld er varesortimentet ikke særligt stort og umiddelbart ukendte producenter - men det virker meget fristende.

Hvilken service man kan forvente, er svært at dømme om.

Umiddelbart er den danske side at nyere dato - der er stadig ting, der ikke er oversat til dansk.
Det er formodenligt at samme årsag, at der ikke betales via Dankort, men kun via Visa / MasterCard - evt. via netbank overførsel til Jyske bank.