/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Kan ikke se tv klip
Fra : Erik10
Vist : 879 gange
200 point
Dato : 17-02-07 17:17

Hej

Jeg har problemer med at se klip fra TV Midt vest. Jeg har en bærbar det er helt ny.
Norton er slettet, og norman antivirus er instaleret.
Jeg ved ikke om det er den korekte kategori jeg er inden under.

På forhånd tak

Erik

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-02-07 17:22

Kan du se andre Tv programmer.

Hvad for en slags Norton mener du ???
Der er så meget, fra Symantic, som er solgt under varemærket Norton. Det er vist også en motorcykel.

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 17-02-07 17:24

Nej det kan jeg ikke.

Norton antivirus er slettet total

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-02-07 18:37

Hvad skulle Norton have med TV nyhederne at gøre?

Er det dette link du ikke kan se TV fra: http://www.tvmidtvest.dk/sw29730.asp

Accepteret svar
Fra : oleeliassen

Modtaget 200 point
Dato : 17-02-07 19:20

Du mangler nok bare codec. Prøv at hente og installere k-lite codec pack, så kører det for dig.

http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm

-Ole

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-02-07 00:45

Der kan være flere forklaringer.

Du mangler den rigtige kodec. Se ovenfor.

Din firewall blokerer for adgangen.

Din internetforbindelse er for langsom.

Du har installeret et spil eller lignende som overtager skærmstyringen og blokerer for videoafspilning. Afinstaller . Det hjalp på min søns, som havde samme problem.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-02-07 05:13

Inde på: http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?r=6 er der en god forklaring på hvad du evt. kan gøre...

Citat
FAQ
Hvilket program skal jeg bruge?
For at se video på vores side skal du bruge Microsoft Media Player. Den er gratis og vil i de fleste tilfælde allerede være installeret på din PC. Hvilken version, du skal bruge, afhænger af hvilket styresystem, du kører. Hvis Media Player mangler på din PC, så kan du hente den her: Windows media download

Godkendelse af svar
Fra : Erik10

Dato : 19-02-07 17:11

Tak for svaret oleeliassen.