/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kendetegn for 3 volt og 5 volt SIM kort?
Fra : LLM
Vist : 1258 gange
100 point
Dato : 12-01-03 00:52

Hvordan kan man se på et (Jeg havde nær sagt på et skide TeleDanmark Mobil) SIM kort om det er et 3 eller 5 volt man står med i hånden?
Det lader ikke at være helt uvæsentlig i de nyeste telefoner, også selvom om det måske umiddelbart lader til at fungere ved montering.
Svar mig venligst ikke!! - Spørg TDC medmindre der kan henvises til en navngiven expert der med sikkerhed ved, hvilke entydige kendetegn der skiller 3 og 5 volt kortene.

MVH LLM

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 14-01-03 00:01

Den med at der står 3V på kortet holder ikke gennerelt. På tele2s SIM chip er intet nævnt om volt, selvom det med garanti er et 3 volt kort. Spørgsmålet er om den holder på TDCs SIM?

Jeg synes det var en interesant oplysning om ESDI-GSM 11.12 standarden. Jeg kan anbefale at besøge oversigten på nettet, hvis man vil vide mere om udviklingen på SIM fronten.

Mvh LLM

Kommentar
Fra : LLM