/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
skifte harddisk
Fra : ulf112
Vist : 413 gange
80 point
Dato : 17-02-07 14:50

Hej. Jeg er den næsten lykkelige ejer af en ibook g4, som jeg for det meste er meget glad for. Men nu er der bare det lille problem, at den kun har 40gb harddisk, og i disse morderne tider er det jo ikke det store, og da iser ikke når man vil køre traction og finalcut på den kære maskine. Det leder mig så til mit spørgsmål: Kan man skifte harddisken ud på den, og i såfald hvilken slags harddisk skal jeg bruge, hvilken størelse, skal en pro skifte den for mig og er der noget specielt, jeg skal være opmærksom på.

Med venlig hilsken Ulf112

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 17-02-07 18:01

Prøv at henvende dig i en Mac butik. Hvis du bor i nærheden a København, findes der en Mac.butik i Lyngby. Fona i Lyngby Storcenter, har ganske stort udvalg.og velorienteret personale.

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 18-02-07 22:50

Alle de spørgsmål du stiller her er allerede besvarret i manualen til din computer!

RTFM !!!