/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvor mange af hver slags?
Fra : IceCap
Vist : 964 gange
300 point
Dato : 16-02-07 23:40

Good evening Denmark!

Er der nogen, der ved om der er et sted på den danske del af nettet, hvor man kan se antal indregistrerede biler efter model og variant? F.eks. hvor mange Wartburg der er indregistreret og om der er stationcars deriblandt.???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 00:11

Med lidt held kan mærkeklubber få oplyst hvor mange der er registreret af netop dette mærke.
Det er motorkontoret som har disse oplysninger.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-02-07 02:18

http://www.bilimp.dk/publication/bilismen.asp?file=20&name=Bilismen2006.pdf

Det kan du læse i linket her, det er det nederste skema på siden

Det der hedder 10. Bestanden af biler fordelt efter mærke

mvh dova

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 17-02-07 15:42

Du kan måske finde noget hos Danmarks Statistik på www.dst.dk