/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
14 + 25 = 34 ??????
Fra : dova
Vist : 1067 gange
10 point
Dato : 16-02-07 22:55

Er der andre end mig der har lagt mærke til, at Kandu's regnemaskine ikke dur

Jeg har lige fået bedømt et tip.

Og: dova har modtaget 25 point for dette tip

Men jeg har kun fået 20 point

Det er da SNYD

mvh dova

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-02-07 23:01

Er forvirret på rimelig højt niveau

Aner ikke hvad du snakker om

Men du har ret

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-02-07 23:05

Jeg vil da gerne donere de sidste 10...hvis du står og mangler..her midt i februar

Hvad skal vi i øvrigt bruge dem til ...og hvad er superpoint i modsæstning til alm point ??

ziggy99

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-07 23:09

4 stjerner = 20 point
4½ stjerne findes kun i grafikken

Meningen er nok at der på et tidspunkt også skal gives for ½ stjerner - regnemaskinen er blot gjort klar

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-07 23:10

Hold da kæft. Lægger du virkelig mærke til hvor mange point du har på kontoen, så du kan tjekke om du bliver snydt

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-02-07 23:13

Har fundet ud af systemet....Har også tænkt en del på det sidste...kan man testementere sine point til efterkommere og skal de deles efter samme principper som i arveloven..eller kan man begave en enkelt ydnling med alle sammen???

Ziggy99

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-07 23:35

Dova som aldrig modtager mails fra kandu, har mere tjek på om hun nu får de point, som hun skal have.

Jeg starter da gerne en indsamling, du får de første 5 point af mig, så kan du vel sove godt i nat. Hvis du svarer hurtigt, så bliver det til 15 point, så rækker det vel til et par dage

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-02-07 23:42

Du skal nok ikke regne med at kunne opnå mere end den gennemsnitlige værdi af den omkringliggende pointmasse, i forhold til bedømmelsesgrundlaget.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-02-07 23:51

Ja dova. Det har jeg mange gange. Et TIP der skulle give 10 point giver NUL. Så sent som idag blev mit tip bedømt til 20 point, der blev kun tilskrevet 10 point. Dette er sket mange gange. Jeg har også skrevet til teamet og påpeget og bevist fejlen, men de svarer ikke. Også idag skrev jeg til dem og gjorde opmærksom på forholdet (jeg spurgte samtidigt om det ikke snart var på tide at de tilsendte mig det vaffeljern jeg vandt i 2006). De ER klar over fejlene, men deres automatiske svarer er åbenbart gået godt og grundigt i UDU.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-07 23:59

dova, du kan hente dine manglende point her

http://www.kandu.dk/spg100576.aspx

Det er jo også synd for dig arne.jakobsen, men dig kan jeg ikke hjælpe, du har jo blacklistet mig ;-B

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 10 point
Dato : 17-02-07 00:11

ans -> Skide være med det. Det er jo ikke point'ene, men at det er noget rod at Kandu's EDB-Program ikke kan finde ud af noget så simpelt.

Ja gu' er du Blacket. Og det er de andre drengerøve i denne tråd også.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-02-07 00:14

Citat
Det er jo også synd for dig arne.jakobsen, men dig kan jeg ikke hjælpe, du har jo blacklistet mig ;-B

Me too, men det er også lidt ærgeligt for jeg ville ellers have fortalt om de latterlige sideeffects som tippet fra A.J vedr. incredimail adstedkommer i form af spy og adware samt det slidsomme arbejde med at afinstalere lortet igen...men gi bare manden point ...han fortjener det og han står vel også at mangeler lidt point til weekenden

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-02-07 01:00

A.J
Ih hvor du gir den gas og sætter på plads. Det er helt rart at være blacklistet af dig...det ville være mere mindre betryggende hvis det var en person som man havde tillid til

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-02-07 01:05

Jaja..jeg vidste det ..... straks bliver det udlagt som om man får nervøse trækninger, kommer til at lide af søvnløshed, får nervøse trækninger, mareridt over udsigten til at gå kandufallit, skal have prozac, stesolid m.m. ......alt sammen bare fordi man påpeger at der er fejl i systemt

Ja, selvfølgelig lægger jeg mærke til hvor mange point jeg har...det står jo lige foran øjnene hver gang man går ind på siden

Og nej tak, ans....jeg vil ikke have de point, så giv dem til en anden eller annuller....eller, ja det må du selv om

Men jeg vil sgu ha', at når en side som denne her har regler og vejledninger nedskrevet, at de så følges, at når de skriver ved et tip at man får 25 point, at man så ikke kun får 20 o.s.v.

Som AJ siger:

Citat
Skide være med det. Det er jo ikke point'ene, men at det er noget rod at Kandu's EDB-Program ikke kan finde ud af noget så simpelt

mvh dova

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 17-02-07 01:09

jeg har mange ledige point,,,,,,og dem kan kandu da godt få tilbage,,,,,hvis de er løbet tør

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 17-02-07 01:10

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-07 01:20

Ziggy99 -> Hvis du får noget lort ind på din PC når du følger mine links, er det fordi DU ikke har sørget for at din PC er ordentligt beskyttet imod den slags.
Det kan du IKKE anklage MIG for.
Køb og betal for nogle gode beskyttelses-programmer, så OG først så er du beskyttet.
Du lyder som en dum dreng der har fået en kønssygdom fordi den satans tøs ikke havde råd til at anskaffe sig et præservativ. Tænk dig dog om knægt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-07 01:23

dova -> Takker og bukker. Vi snakkes ved en anden god gang. Hygge.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-07 01:24

Jeg kan da godt undre mig over, at brugere, der ikke er på kandu for at få point netop brokker sig over "manglende" point LOOL

Citat
Ja, selvfølgelig lægger jeg mærke til hvor mange point jeg har...det står jo lige foran øjnene hver gang man går ind på siden

Ja ja, nogle lægger mere mærke til det end andre.

Knete

Jeg har da også nogle ledige point, som kandu kan få tilbage, hvis de mangler LOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-07 01:31

LOOOOL

Nu føler arne.jakobsen sig "ovenpå", dova har givet ham 10 point. Straks skal en bruger have denne svada

Citat
arne.jakobsen

Dato : 17-02-07 01:20

--------------------------------------------------------------------------------
Ziggy99 -> Hvis du får noget lort ind på din PC når du følger mine links, er det fordi DU ikke har sørget for at din PC er ordentligt beskyttet imod den slags.
Det kan du IKKE anklage MIG for.
Køb og betal for nogle gode beskyttelses-programmer, så OG først så er du beskyttet.
Du lyder som en dum dreng der har fået en kønssygdom fordi den satans tøs ikke havde råd til at anskaffe sig et præservativ. Tænk dig dog om knægt.

Det hænder jo også at "voksne" skal tænke sig om før de belærer "knægte"

Men nu kan du vel sove godt i nat arne.jakobsen dova gav dig medhold.

Det er sådan en tråd som denne, der gør det sjovt at være bruger på kandu LOOOL

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 17-02-07 01:37

jamen arne.J er vist også oppe på at have hele 2 venner i den her tråd,,,,,,og så er det jo bare med at være amart i en fart.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-07 01:37

Kære ans. Tag nu lige og læse vore indlæg.

Du skriver:

Citat
Jeg kan da godt undre mig over, at brugere, der ikke er på kandu for at få point netop brokker sig over "manglende"

Hverken dova eller jeg brokker os over at vi ikke får point.
Det dova brokker sig over, er at Kandu-systemet ikke fungerer.
Det giver jeg dova ret i. Hverken dova eller jeg angler efter point.

Ja ja, i dag kan man vinde 500 kr. Da jeg vandt var det et Vaffeljern.
Det har jeg imidlertid aldrig modtaget. Hvem siger så at man nogensinde modtager de 500 kr. hvis man skulle være så heldig.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 17-02-07 01:37

nu får jeg høvl. Der skulle have stået SMART i en fart

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-07 01:58

dova

Jeg synes du skal skrive til kandu om de manglende 5 point, brugerne på kandu kan jo ikke gøre noget ved det. Så kan du jo samtidig gøre opmærksom på at du også mistede 5 ledige point, da kandu annullerede et af dine spørgsmål.

Nej nej nej det har intet med point at gøre, det er reglerne og systemet, der er noget galt med.

Men 1 point får du nu af mig, jeg køber spørgsmålet , når det bliver lukket

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-07 02:50

Bare lige for at vise nogle få eksempler på DYB stupiditet (dumhed):
Citat
Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-02-07 23:01

--------------------------------------------------------------------------------
Er forvirret på rimelig højt niveau

Aner ikke hvad du snakker om:

Men du har ret :

Idioten ved ikke hvad der tales om (emnet) og alligevel??????

SÅ meget er AvisDrengen værd. Det er jo til at over.

Ja - Jeg HAR blacket ham fra mine tråde. Hvem kan bruge den idiot's bemærkninger til noget???

ziggy99 ->

Citat
hvad er superpoint i modsæstning til alm point ??

Ved ziggy99 ikke det?? Så er han squ da dummere end snot. Han kan jo bare læse Kandu's hjælpeprogram.

Creamy kommer også ind og spiller Dronning Smart. Men med hvilken bemærkning???

Var den specielt smart???

Ved I hvad "små fjender"??? I er helt ude i hampen og I har tabt kampen om alt. I troede at I kunne provokere mig, men i har provokeret jer selv ihjel.

Alle de der befinder sig på min Black-liste, er der af egen drift. And so be it.

Må jeres Guder hjælpe jer - for jeg kan ikke.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 17-02-07 02:57

arne.J,,,,, du ved ikke hvad sarkasme/ironi er vel?????

er det virkelig så vanskeligt at se/opfatte når folk gør grin med andre?

Jeg har næsten lidt ondt af dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-07 03:07

arne.jakobsen

Pas nu på med dine memærkninger som denne

Citat
Så er han squ da dummere end snot. Han kan jo bare læse Kandu's hjælpeprogram.

Husker du, eller er det nu i din glemmebog, da du ville belære andre om hvordan man kunne se om man var blacklistet eller ej LOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-07 03:09

Knete - Jo selvf. gør jeg det. Men ved du selv hvad du roder op i? Check min profil o.s.v. og lær noget om mig. Men det har jo igen ikke noget at gøre med dova's spørgsmål.

Det jeg bliver lidt sur over i denne tråd, er at der kommer så mange kommentarer fra TÅBER, der i virkeligheden ikke prøver at besvare dova's spørgsmål, men kun hylder hinanden for at have fundet endnu en tråd hvor de kan tiljuble hinandens tåbeligheder.

At du jubler med UDEN at besvare dova's spørgsmål er squ da bare dybt trist.

Tag dig sammen Mand M/K.

P.S.: M.h.t. at gøre grin????

Ved du altid selv hvornår "gøren grin" er for sjov eller bare er "stupid mobning"?

Nej vel!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-07 03:20

arne.jakobsen

Lev op til det du selv skriver

Citat
Tag dig sammen Mand M/K.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 11:00

Og dette var så weekendens brokketråd.....

På gensyn i næste uge hvor tråden vil omhandle Kandubrugernes måde at............

God weekend

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-04-07 07:55

....sige gonat/gomårn på.

nogle herinde går vist for sent i seng????
håber, at humøret er bedre nu. solen skinner og en helt ny dag er begyndt.
brug den med omtanke.