/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
For en anden computer
Fra : pirt03
Vist : 683 gange
50 point
Dato : 16-02-07 11:53

Jeg har været ved at redigere regler og beskeder i Outlook. Ved nogle af reglerne står der i parentes: (For en anden computer).
Hvordan skal det forstås. Jeg har da kun denne ene computer tilsluttet

Og så prøver jeg lige igen: Er der da ikke en snedig måde man kan ordne og redigere reglerne på i Outlook. Det er da et værre bøvl at skulle ind i hver enkelt regel. Meget smartere ville det være hvis reglerne kunne eksporteres (det kan de) OG man kunne redigere dem fx i en database (det kan man IKKE)

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 16-02-07 12:46

Du har nok på et tidspunkt enten skiftet komputer eller der har været 2.....

Hvor mange regler har du da ?????

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 16-02-07 12:52

Refi:
Jeg har faktisk temmelig mange, idet jeg opretter en mappe (og dermed en regel) til hver afsender. Jeg gemmer tit en mail, så det bliver jo til noget.
Hvad skulle det betyde at jeg har skiftet computer eller at der har været 2?? Det kan Outlook vel ikke "vide" ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-07 12:59

Jo - hvis du har overført indstillingerne (importeret) fra en anden - tidligere komputer

Så hvis ikke de skal bruges så slet dem....

Så er der da lidt mindre at holde rede på

Citat
(og dermed en regel) til hver afsender

Det kan da næppe være nødvændigt.....

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 16-02-07 13:08

Altså strengt taget er det jo slet ikke nødvendig at oprette regler. Man kan jo bare lade det hele ryge ind i indbakken og så eventuelt manuelt flytte det til andre mapper. Men når nu muligheden er der for at det kan ske automatisk...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-07 13:17

Ja ja...

Så længe de ikke konflikter går det vel også....

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 17-03-07 11:38

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-07 11:48

Selv tak....

Kommentar
Fra : umarsuper

Dato : 15-10-08 00:02

Du har måske lavet knuder i noget......hiihihi