/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung D900
Fra : Softice_m_drys
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 16-02-07 09:43

Hej Brugere af Kandu.dk

Jeg er den lykkelige ejer af en splinter ny samsung D900.
På min gamle mobil havde jeg verdens fedeste sms tone. Den vil jeg selvfølgelig gene have over på min nye telefon. Problemet er at jeg sagtens kan få den som ringetone men ikke som beskedtone.
Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre! Den er sendt til telefonen.

Med venlig hilsen
Softice med drys...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 16-02-07 09:52

Det er kun på samsungs 3g telefoner du kan ændre det....

Der er kun de muligheder der ligger i telefonen fra ny......

Godkendelse af svar
Fra : Softice_m_drys

Dato : 19-02-07 09:16

Tak for svaret refi.