/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hakke et stempel?
Fra : emilemgp
Vist : 799 gange
30 point
Dato : 15-02-07 22:40

hej, alle sammen min puch maxi er endelig kommet ud og køre!!!!......
den skal lige op på 20 og så tager den fat, inden skal man næsten skubbe den igang hehe, tror det er frodi det er noget hjemme lavet tun!

nå men er der nogen der kan forklare mig hvordan man hakker et stempel?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-02-07 22:46

Kan du ikke bare nøjes med, at køre lovligt!

Ellers kunne det jo være, at jeg kom til at stoppe dig i embedsmedfør!!!

Kør pænt - vi andre skal også leve.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-07 22:46

Du spør bare en af politiets bilinspektører... Det ved de alt om.

Og kig lige her btw.....http://www.sikkertrafik.dk/3b2a0029

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 30 point
Dato : 16-02-07 06:26

Du filer et par millimeter eller mere, af skørterne på stemplets.
**'''eller som i gamle dage, lav et hak med en trekants fil'''**
Begge sider, for at der skal blive balance.
Brug eventuel en PLAN flade og læg et stykke sandpapir på.
Tager du for meget af stemplet, virker det ikke.
Slib kanterne for grater, så det ikke ridser cylinderen.

Og husk, det koster penge at blive ''nuppet''

Det giver ikke meget at hakke den.
Tror nærmere det er din tænding, der trænger til en justering.
Eller også er motoren bare slidt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-07 07:15

Flot disken.........
Hjernedøde idiot

Godkendelse af svar
Fra : emilemgp

Dato : 16-02-07 09:08

Tak for svaret disken. heh ja måske

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-02-07 13:39

Citat
Flot disken.........
Hjernedøde idiot

Fordi man UNDLADER at give råd herinde, skal vedkommende sikkert
NOK finde ud af det.
Der er vel næppe en knallert kører der intet kender til tuning.
Ellers er det bare en hurtig søgning på Google.

At mennesker bliver slået ihjel, SÅ TAG BUSSEN
ELLER BLIV HJEMME.

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 16-02-07 15:41

ja, men det er også bare fordi et jeg har spekuleret på det, da jeg havde skilt min puch ad, og det er jo rart at hvide! hhee

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-02-07 16:52

AL --------- viden er rar, men der er nogle der syntes der skal censur PÅ ALT.
Men hvad.
Ulykker sker på grund af uvidenhed.
Hvis mennesker bare gad sætte sig ind i deres eget køretøjs
begrænsninger, ikke HVAD DEN KAN, så skete der ikke alle disse
unødvendige ulykker.

Men bare fordi, man LIGE har fået sit kort, tror man
at man er super bilist, GLEM DET.

De par ulykker jeg har været ude for, skyldes ren og skær UVIDENHED
over de KRÆFTER der ligger i en MC.
Og der var ingen person skade - men det kan da være
at jeg har SLÅET MIT HOVEDE.
Men har ALDRIG fyret min MC af, bortset fra på en motorvej,
og KUN når man ikke kunne se andre bilister.
Sikkert fra en TID, hvor der ikke var mange biler på DISSE.

Men til gengæld HADER jeg at se Pensionister ligge og fylde en
motorvej i anden bane........

Næste gang du åbenbart, bare vil hjælpes, så prøv et forum som
http://www.scootergalleri.dk/
Om de ved mere end herinde skal jeg ikke sige.

Men pas på__________alligevel.

Og rart, at du selv tænker på at restaurere det, på den måde får
du også et lidt/ større indblik i hvad din 2 hjulede kan/ kan ikke.

God arbejdslyst....