/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
flytte win xp
Fra : nielsjs
Vist : 791 gange
100 point
Dato : 11-01-03 19:45

hej!

kan man flytte sin windows xp over på en anden computter?
Den er aktiveret.
Jeg har selv bygget en ny.
Hilsen Niels

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-01-03 20:02

nej,da der jo nok er en masse driver der skal ind og andre der skal fjernes.

du kan evatuelt indstallere xp ,med repair.der er to repair på den den første

springer du over,vælger ny installation,og så repair,så kan det være at den

vil fungere i den nye computer - kræver win code og at du aktivere igen.du

akn selvfølgelig osse prøve den første repair.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 11-01-03 19:56

"nielsjs" <nielsjs.news@kandu.dk> skrev :

>kan man flytte sin windows xp over på en anden computter?

Det kan man godt, men det kan absolut ikke anbefales, der følger
en masse snavs med fra den gamle pc.

Installer den på ny, aktivering skulle der ikke være problemer
med at gøre igen.

--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Godkendelse af svar
Fra : nielsjs

Dato : 12-01-03 00:38

Tak for svaret Knud Gert Ellentoft.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-03 08:53

http://www.tecchannel.de/betriebssysteme/746/1.html
Kik eventuelt på denne artikel. ( teksten er på engelsk.)