/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Betydning af KPF
Fra : marcussen1
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 15-02-07 19:47

Det sker engang imellem at der står ' Ad blocked here by KPF' på en hjemmeside. Er der nogen,der ved hvad det betyder, og hvordan undgår man det.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 19:52

Har du noget filesharing...... ????+

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 20:00

Hvilken firewall bruger du....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 20:01

http://www.spywarefri.dk/manualer/kerio-firewall-manual.htm du kan jo lige kigge om dine indstillinger er rigtige

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 15-02-07 20:02

Har du et spyware eller firewall program som f. elks. kerio firewall så er det sikkert det der blokerer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 20:02

kun godt der holdes nogen ads ude af din firewall

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-02-07 20:02

Du har Kerio firewall og den har en reklameblocker. Den kan være lidt aggressiv, så nok en god ide at slå den fra http://www.spywarefri.dk/manualer/kerio-firewall-manual.htm

Se billede nr. 24, hvordan du slår den fra.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 20:04

det er jo kun irriterende reklamer den blokerer for

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 20:04

Dato : 15-02-07 20:01

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 15-02-07 20:09

BjarneD.........
jeg bruger lige netop Kerio. Den slaår fra nu, og kommer så tilbage, hvid det giver en forskel.
Niels

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-02-07 20:14

Fint nok marcussen1, men lad du dig bare hjælpe af de link til manual der så rigeligt er lagt til dig.
Hvis du ikke savner reklamerne skal du da bare lade det køre.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 15-02-07 20:36

Tak for svaret BjarneD.
Problemet er tilsyneladende løst, hvilke firewalls anbefales, Windows FW er der jo, men er efter sigende jo ikke særlig effektiv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-02-07 20:43

Kerio er da udmærket, men Comodo er også glimrende.
Windows firewall har den fordel, at den blokerer før netværket kører, men desværre er det en envejsfirewall, der kun blokerer ting udefra så det e rgodt at supplere.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-02-07 20:44
Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 15-02-07 21:13

BjarneD.....
Comodo bliver nu installeret, regner med den er god
Tak for hjælpen
Niels

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-02-07 21:20

Jeg har den på en af mine maskiner og jeg er meget tilfreds med den.
Jeg har også kørt med Kerio firewall og den fungerede også fint, men jeg syntes at Comodo er nem og virker effektivt.

Måske Stl_s vil kommentere på den da han jo gør meget i de dele.