/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Posture Pump
Fra : hwe
Vist : 1433 gange
30 point
Dato : 15-02-07 19:09

Jeg har fået skader i min nakke og har af min kiropraktor fået at vide at jeg skal skaffe noget der hedder en Poture Pump og bliver lavet i USA mener jeg.
Nu er jeg så blevet nysgerrig på, om det kan skaffes her i landet enten nyt eller brugt? Ved nogen det? hwe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 19:26

Hvis din kiropraktor siger den købes i USA - så er den nok ikke her......

Kan være han/hun får procenter

Accepteret svar
Fra : stchrisdk

Modtaget 40 point
Dato : 15-02-07 19:37

Du kan sikkert ikke få det i Danmark, og jeg formoder du mener Posture Pump, du kan finde flere link, som forhåbentlig kan hjælpe dig.
http://www.posturepump.com/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 19:37

ved ikke hvad det hedder på dansk - men det er noget der skal holde din krop i rette leje så du ikke får spændinger og yderligere skade

(gætter på det er noget i stil med gummikraverne)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 19:50

Citat
gætter på det er noget i stil med gummikraverne

Prøv at kigge på deres hjemmeside

Lugter lidt af et TV-shop fif.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 19:59
Godkendelse af svar
Fra : hwe

Dato : 15-02-07 20:55

Tak for svaret stchrisdk.
Jeg prøver at se hvad jeg kan finde ud af.
hwe

Kommentar
Fra : kasperlp

Dato : 20-06-07 22:28

Hej hwe jeg ved at man kan bestille den smarte pumpe mod nakkeproblemer på www.neckpump.dk
Ved ikke om der er andre steder i DK der sælger, men jeg bestilte min Posture Pump dérinde, og der var ingen problemer, den kom som lovet efter 3 dage og den virker 100% efter hensigten..