/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Ikke penge noktil mp3afpiller?
Fra : Munkenmads
Vist : 334 gange
50 point
Dato : 15-02-07 11:32

Hey alle
Jeg faldt over denne side den anden dag, og er blevet stærkt overrasket over dets ellers tvivlsomme formål. Ideen bag Pointshop er at du som bruger besvarer spørgeskemaer, klikker links og tilmelder dig konkurrencer + mere, alt uden købetvang med mindre du støder ind i et godt tilbud, men dette giver også point. Pointsne bruger man så til at købe forskellige ting som feks. mp3 afspillere, film, musik, fræk undertøj, smykker osv osv. Kom ind og se om et er noget for dig.
Linket er http://www.pointshop.dk/?ref=122444.
Mads

Ps. Jeg ved godt at dette nok skulle være oprettet som et tip og ikke spørgsmål, men jeg er desværre ikke superbruger nok til at kunne gøre dette fandt jeg ud af. Håber i kan tilgive mig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 11:37

Ja - lidt kan du vel tjene hvis vi klikker

Citat
men jeg er desværre ikke superbruger nok til at kunne gøre dette

Næh - du er slet IKKE superbruger

Kommentar
Fra : Munkenmads

Dato : 15-02-07 12:02

Så nævner jeg også lige det.
Når i tilmelder jer nummergaranti, får jeg nogle point, og det er jo meget rart.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 12:07

Du får næppe nogen her

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-07 12:25

Citat
Så nævner jeg også lige det.
Når i tilmelder jer nummergaranti, får jeg nogle point, og det er jo meget rart.

Ja det er sikkert meget rart hvis dette er rigtigt

Citat
Det er sku da ”dyrt” for at optjene point nok til et spil, skal man bruge næsten 40 timer foran computeren. 2 point per klik, 30 sek for at få dem… regn selv efter

http://www.onlinelinks.dk/webbutikker.php?mode=vis&bid=289

Jeg tror heller ikke du får point her, det er mit indtryk at de fleste brugere på kandu ikke hopper på den limpind.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-02-07 12:42

Jeg ved godt at dette nok skulle være oprettet som et tip og ikke spørgsmål
Citat
Jeg ved godt at dette nok skulle være oprettet som et tip og ikke spørgsmål

Nææh, men du skal aligevel have 0 stjerner for plattenslageri

Kommentar
Fra : Munkenmads

Dato : 16-02-07 14:23

Jeg syntes nu det er meget sjovt at lave sådan noget og se ens formue vokse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-07 14:42

Gå du ud og samle flasker - det går hurtigere