/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
e-mail
Fra : anonymm
Vist : 313 gange
12 point
Dato : 11-01-03 19:24

jeg bruker autolukk express 6,
jeg trenger hjelp til at når jeg får en melding skal det komm ett eller annet på skrivebordet der jeg år vite at jeg har fått mail.finnes det en slik programm til outouk express?l

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 11-01-03 21:12

her hoss meg kommer det lyd når jeg åpner outlok ok den ikonen kommer også da.....
Jeg mener at jeg vil vite at jeg har fått mail uten å opne outolok å se

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 12 point
Dato : 11-01-03 21:45

Jeg har cabel forbindelse (router altid tilslutet nettet). Når PC åbnes kommer besked på evt. opdateringer på virus, men - jeg har altid outlook åbnet (ligger jo bare på proceslinien og forstyrer ikke, men tjekker mail i det interval jeg har sat!).
Vil mene det afhænger af hvilken forbindelse du har, tror ikke det kan forekomme med et modem, vi kan vist blive enige om der skal være forbindelse!?
På et tidspunk brugte jeg prg. (lignende) Messenger, der kom besked... een vil tale med dig, men havde altså også dengang forbindelse 24 timer i døgnet.

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 11-01-03 21:48

jeg har og så cabel,jeg vil ha en slik som kommer opp å sier,som som på msn messenger det kommer opp en greie................

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 11-01-03 21:57

OK - tror såmen også det findes, men lige her & nu kan jeg ikke komme med mere, finder jeg noget kommer jeg igen :)

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 11-01-03 22:02

ok,men komm med mer da når du finner det da?

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 06-05-03 20:30

hejsa jeg har et bra program til det du søger send mig din mail og jeg sender det til dig

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 07-05-03 17:40

hva heter programmet ?
hvor stor er den(mb)

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 07-05-03 21:48

hejsa send mig en mail så sender jeg programet

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 07-05-03 21:48

hejsa send mig en mail så sender jeg programet lars@hellgren.dk

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 07-05-03 22:37

Jeg har fått ordenet det men jeg vil bare vite navnet på programmen takk og hvor stor den er(mega byte)

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 07-05-03 22:37

Jeg har fått ordenet det men jeg vil bare vite navnet på programmen takk og hvor stor den er(mega byte)

Kommentar
Fra : miffi

Dato : 17-10-03 15:56

Hej ved godt det ikke er her man skal spørge. ...Men hvordan kommer man selv til at stille spørgsmål ??Tak for tålmodigheden.
Mvh
miffi

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 14-12-03 23:11

Tak for svaret lillemig.