/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny studie bærbar
Fra : Vatos
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 15-02-07 08:17

Hej

Jeg er på jagt efter en studie bærbar til kæresten. Max 5000 kr

Hvad skal man vælge? og hvilken er mest fremtidssikret?

Acer? Packard Bell?

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 15-02-07 08:51

Acer.

De er langt de billigste, og der er generelt ikke problemer med dem.

Det eneste man skal være opmærksom på er at sender man den til rep. går der 4 uger inden den er tilbage.

Køber man en IBM, har du den igen efter 2 dagen. Men IBM er også noget dyrere.

Hvis budgettet "kun" er 5000 til en bærbar, ville jeg købe Acer.

Gå ind på www.edbpriser.dk

her kan du vælge alle bærbare og taste at max pris er 5000, så kommer der en masse foreslag op.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 15-02-07 08:54
Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 15-02-07 08:55

Tak!

Jo tak der kommer forslag op!!! Problemet er så hvad man skal vælge? Hvad er bedst?

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 100 point
Dato : 15-02-07 09:32

Jeg ville nok vælge denne her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=234963

Den har Dual DVD brænder, 512ram, 60Gb harddisk - 1.6 GHz
trådløs netkort, webcam.

Den har alt hvad en pc skal have.
Dog ville jeg nok bruge 500,- kr på 512 Mb ekstra ram.

Hvis man køber den her, kan der bestille ram til med det samme.

http://notebooksalg.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=162603&SamleMenuID=&gruppe=7&Extended=&SiteID=6&serie=&producent=Acer

Med ekstra ram:
M. moms 4.934,- Det er bestemt et rigtig godt køb til prisen.

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 15-02-07 10:00

Ja, nu begynder det at ligne noget!!

Hvad med Vista? Skal man allerede nu skifte eller vente?

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 15-02-07 10:18

Glem alt om Vista.

XP-vil (formentlig) være det foretrukne/gangbare styresystem de næste 2-3 år.
Vista er slet ikke klar før om tidligst 6 mdr. når der er luset ud i den og den er kompatibel med generelle ikke MS software.

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 15-02-07 10:33

Jeg så også lige at Acer har en aftale om gratis Express Upgrade til Vista hvis det bliver nødvendigt......

Godkendelse af svar
Fra : Vatos

Dato : 03-03-07 21:06

Tak for svaret thulin.