/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nyt tegn til tastatur
Fra : føroyar
Vist : 730 gange
15 point
Dato : 14-02-07 23:05

hei--er der nogen af jer dygtige pc folk der kan forklare hvordan jeg får overført et tegn til mit tastatur så je gved et tastetryk kan bruge dette tegn under skrivning.----Jeg har fundet tegnet "tegnoversigt" men kan ikke kopiere til tastatur. Mange mange tak.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-02-07 23:19

Hvis det f.eks er i word, skal du oprette tegnet ved hjælp af - oprettelse af genvejstast -

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 25 point
Dato : 14-02-07 23:19

ALT+ et eller andet nummer....

Hvad er det for et tegn ?????

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-02-07 23:29

sådan står der, når jeg trykker på hjælp i word og søger på - oprette genvejstast -

Tildele en genvejstast til et symbol
Klik på Symbol i menuen Indsæt.
Vis hvordan

Klik på fanen med det ønskede symbol eller tegn.

Klik på symbolet eller tegnet.

Klik på Genvejstast.

Skriv den tastkombination, du vil bruge, i boksen Tryk på ny genvejstast.

Klik på Tildel.

Godkendelse af svar
Fra : føroyar

Dato : 14-02-07 23:44

Tak for svaret refi.

og mange tak for jeres fine svar-- jeg er meget imponeret over jeres store og hurtige viden.

TAK TAK.

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 15-02-07 00:59

hei igen.
Det var usædvanlig let på den måde som Olesen-50 foreslog. DOG
når jeg så forsøger at indsætte tegnet eks. hér ____ eller i min stifinder under omdøb en mappe da fungerer tegnet ikke!! Kun i word.
Mit tegn jeg efterspurgte var specialtegnet C = Copyright.
Kan dette også løses ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 09:16

©

ALT+0169