/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fra whs til pc
Fra : mrjdj
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 14-02-07 21:27

Jeg har nogle optagelser på whs bånd som jeg gerne vil have lagt over på min pc. Er der nogle der ved hvordan jeg gør det. På forhånd tak

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 14-02-07 21:34

Hej
Aldi har i næste uge tilbud på en der kan løse dit problem

http://aldi.dk/index_dk.htm

IPM

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 60 point
Dato : 14-02-07 21:35

Her er lidt beskrivelse

Kombi TV-tuner-Video konverter

Pr. stk.
499,-
Konverterer VHS-/Camcorder-optagelser til direkte brænding på CD/DVD uden at suge processorkraft fra pc´en eller notebook´en - hvilket i praksis betyder at der kan arbejdes på pc´en under hele processen. På pc´ens eller notebook´ens harddisk kan der via den indbyggede tv-tuner optages fra op til 130 kanaler. Tuneren har tekst-tv-visning, picture-in-picture og stereo-lyd. Inkl. fjernbetjening, software og adgang til hotline. 3 års garanti.

IPM

Godkendelse af svar
Fra : mrjdj

Dato : 15-02-07 14:11

Tak for svaret IPM.