/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Antivermins
Fra : fooler
Vist : 808 gange
50 point
Dato : 14-02-07 18:58

Hej

Jeg har en ven, der har fået en virus på sin maskine den hedder antivermins. Det er noget djævelskab, så hvordan fjerner man den, gerne med et free program og er der en dansk vejledning ville det være ekstra perfekt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 19:34

hent denne til skrivebordet - følg vejledningen - kopier loggen herind som vist i vejledningen http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis

og hav så tålmodighed til stl_s dukker forbi så han kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 14-02-07 19:45

Som miritdk siger vent på stl_s eller kopi den ind på Eksperten...(http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis )...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 19:49

coliniiii har du spist søm - eksperten ???

naaaaaah når vi har et sikkerheds geni her så ville jeg vente - han skal nok dukke op

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-02-07 19:54

Jeg skal nok tjekke loggen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 19:54

haha stl_s har du overnaturlige evner når det gælder sikkerhed

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 14-02-07 19:57

Jeg har selv haft det skidt på min pc som blev fjernret meget efektiv af eksperten, de har den fordel at de sender en mail, når mand ikke er tilsted??

C

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 19:59

kandu sender da også mail

coliniiii - ikke mere mad til den her trold

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 14-02-07 20:01

Sorry!!!...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 20:06

- nå vi må vist hellere tie når fooler lægger loggen ind så han og stl_s får fred

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 14-02-07 20:19

www.spywarefri.dk under Onlineværktøj ligger x-clean micro http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm
den scanner man med, husk dog at læse vejledningen grundigt *S*

derefter installerer man superantispyware
http://www.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware1241.exe
og der er en dansk vejledning her http://www.spywarefri.dk/manualer/superantispyware-manual.htm

den opdateret man og scanner komplet med ...
så skulle problemet være løst

D9N

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 20:37

antivermis er i smitfraud familien og den kan have en masse andet snavs - så min anbefaling er at fooler får sin log kontrolleret og får hjælp af stl_s - eller ved du bedre D9N ?????

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 14-02-07 20:39

miritdk
det ka man sagtens vælge ...
har bare fjernet den fra en del maskiner på den anden måde *S*

D9N

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-02-07 20:45

SAS finder og fjerner Antivermins, men som Miritdk siger, så følger der for det meste alt muligt andet skidt og møg med, som SAS måske ikke finder. Så en Hijackthis log vil være en god ide.

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 14-02-07 21:07

Hej
Som sagt er det for en ven, så imorgen vil vi smide en log her, så må vi se, hvad skidt der er på computeren.
Foreløbig tak for hjælpen, forsættelse følger imorgen ......

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 15-02-07 13:09

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:08:51, on 15-02-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\arservice.exe
C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\ARPWRMSG.EXE
C:\Program Files\HP DigitalMedia Archive\DMAScheduler.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPwuSchd2.exe
C:\Program Files\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\lib\NMBgMonitor.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\SkypePM.exe
c:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\jusched.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\usnsvc.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\HJTrenamed.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=DA_DK&c=63&bd=PAVILION&pf=desktop
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=63&bd=PAVILION&pf=desktop
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=DA_DK&c=63&bd=PAVILION&pf=desktop
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=63&bd=PAVILION&pf=desktop
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=63&bd=PAVILION&pf=desktop
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=DA_DK&c=63&bd=PAVILION&pf=desktop
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\PROGRA~1\Skype\Phone\IEPlugin\SKYPEI~1.DLL
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ftutil2] rundll32.exe ftutil2.dll,SetWriteCacheMode
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AlwaysReady Power Message APP] ARPWRMSG.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD08] c:\Program Files\HP\Digital Imaging\{33D6CC28-9F75-4d1b-A11D-98895B3A3729}\hphupd08.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DMAScheduler] "c:\Program Files\HP DigitalMedia Archive\DMAScheduler.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [HPBootOp] "C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Boot Optimizer\HPBootOp.exe" /run
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPwuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Program Files\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [!AVG Anti-Spyware] "C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe" /minimized
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\PROGRA~1\Skype\Phone\IEPlugin\SKYPEI~1.DLL
O9 - Extra button: Tilslutningshjælp - {E2D4D26B-0180-43a4-B05F-462D6D54C789} - C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Vendors\CN=Hewlett-Packard,L=Cupertino,S=Ca,C=US\IEButton\support.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Tilslutningshjælp - {E2D4D26B-0180-43a4-B05F-462D6D54C789} - C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Vendors\CN=Hewlett-Packard,L=Cupertino,S=Ca,C=US\IEButton\support.htm
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab31267.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O21 - SSODL: didymiums - {e6adaaf0-79b2-4cf1-a660-50a0b33991a1} - C:\WINDOWS\system32\vblhanf.dll (file missing)
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
O23 - Service: Brother Popup Suspend service for Resource manager (brmfrmps) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe" -service (file missing)
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 15-02-07 13:12

Det skal siges at vi inden dette installerede SAS som tilsyneladende fjernede en del trojanske heste. Men måske er der mere snavs på hans maskine.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 13:57

fint nok i brugte SAS - den skader i hvertfald ikke - stl_s kommer og hjælper igennem med resten

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 50 point
Dato : 15-02-07 15:55

O21 - SSODL: didymiums - {e6adaaf0-79b2-4cf1-a660-50a0b33991a1} - C:\WINDOWS\system32\vblhanf.dll (file missing)

kan du markere fix til da filen mangler

C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
den ville jeg også markere da den kan opbygge en stor swap fil i din hukommelse og slagte din pc...

ellers kan jeg ikke se der sku være mere, men måske stl_s kan finde mere ... jeg er ik den helt store haj i at se de logs, men ved hvilke programmer der virker *S*

D9N

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 15-02-07 16:19

Hej fooler.

Har lige fjernet én af slagsen på en pc.

Jeg gik først i stifinder og fandt den der. Fjernede hvad jeg kunne - brugte denæst Adaware SE, som er et gratis antispyware program.
Den forsvandt fuldstændig...

Hilsen anjyme

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-02-07 16:59

1. Hent og pak SmitfraudFix.zip ud til dit Skrivebord.

http://siri.urz.free.fr/Fix/SmitfraudFix.zip

Programmet pakker sig ud i en mappe, der hedder SmitfraudFix.

2. Så starter du op i fejlsikret tilstand http://www.spywareinfo.dk/htm/fejlsikret_tilstand.htm

Lykkes det ikke, så se her http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=110&PN=1

(OBS: Hvis du bruger Bootsafe, som er en nødløsning, så tjek vejledningen for hvordan du kommer tilbage i normal tilstand)

3. Åbn mappen SmitfraudFix som du fik på Skrivebordet, og dobbeltklik på SmitfraudFix.cmd og tast 2 - svar ja til at rense (y=yes). Lad programmet gennemføre en rensning. Fixet genstarter muligvis computeren.

SmitfraudFix laver også en lille tekstfil (log). Kopier den her ind, sammen med en frisk HijackThis log.

------------------------------------------------------------

Hent derefter RogueRemover http://www.snapfiles.com/download/dlrogueremover.html

Pak den ud, installer programmet, kør det, og følg vejledningen.

------------------------------------------------------------

Dit Java er forældet, og usikkert. Afinstaller det i Tilføj/Fjern programmer, og hent nyeste version her http://www.java.com/en/download/manual.jsp (Windows (Offline Installation)

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-02-07 17:19

D9N -> Jeg håber du modtager dette i den positive ånd, som det er ment.

Det er almindelig kotyme i fora, at den første som lover at se på en log, også får lov til at fuldføre hjælpen. Hvis for mange kommer med bud på hvad der skal fixes, giver det forvirring og utryghed hos brugeren.

Du siger selv, at du ikke er den store haj til HijackThis, og derfor er det nok ikke nogen god ide at give råd om hvad der skal fixes. F,eks har HijackThis en bug, som gør at den i nogle tilfælde viser en "file missing", selv om filen vitterlig stadigvæk er til stede. I dette tilfælde ER den dog væk, og linien ER en del af infektionen, og bliver sandsynligvis fjernet af fix værktøjerne.

Den Nero fil du omtaler, kan være problematisk, men hvis brugeren ikke oplever problemer, er det generelt ikke så heldigt at fixe legale programfiler.

Btw, så er der altid brug for malwarebekæmpere, så hvis du er interesseret i at lære noget om det, kan jeg klart anbefale Spywareinfo`s gratis kursus, som du finder her http://forums.spywareinfo.com/index.php?showtopic=34&st=0&p=95&#entry95

Igen, så håber jeg du modtager dette i den ånd det er ment .

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 15-02-07 18:24

stl_s
jamen håber du tager det lige så muntert og positivt når jeg så siger at han jo havde fået løsningen på fjernelsen , og det er en afprøvet løsning, da jeg har fjernet den fra en del maskiner efterhånden .....

og har trods alt kendskab nok til spyware til at vide hvordan det fjernes og med hvilke redskaber, og der er jo ingen grund til at gøre tingene mere komplicerede end de er *S*

med hensyn til den Nero fil, så generer den de fleste fordi den ophober en snebold af hukommelse , det vil sige den bruger mere og mere jo længere tid den kører ... og fludselig ka maskinen intet ...derfor bør man deaktivere den ...

men som jeg skrev så var det kun min vurdering af loggen, og at han skulle vente på et svar fra dig, og jeg går da ikke ud fra du mener du har eneret på at rådgive her inde ??

vh
D9N

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 18:37

beklager indblandingen men for filan da - jo flere der kommer ind og siger dit og dat jo mindre chancher har spørger - eller jo flere chancer for at blive forvirret og misledt

D9N du skriver selv -
Citat
jeg er ik den helt store haj i at se de logs
- lige der lægger du jo selv ud - så hvorfor gå nogen i bedene der ved hvad de snakker om - som stl_s ????

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 15-02-07 18:43

miritdk

jeps men igen... hvorfor gøre tingene mere besværlige end de er ... SAS og x-clean fjerner fint antivermins, og errordafe, og andre cloner af dem, og folk kan snildt finde ud af at bruge programmerne... hvorfor så gøre det mere kompliceret ???

D9N

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 18:49

sorry for misbrug at tråden fooler

D9N - hvorfor give andenrangshjælp når førsterangen er der ??? Hvis du vil videre med sådan noget her så opret et spørgsmål i smalltalk til diskussion - det her generer bare spørger !
(hvis du gør det så bring din viden og kunnen til torvs så man ved hvad du kan - eller ikke)

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-02-07 18:55

D9N

Citat
og jeg går da ikke ud fra du mener du har eneret på at rådgive her inde ??

Absolut ikke, og jeg håbede da også at det skinnede igennem, men det gjorde det så ikke i tilstrækkelig grad. Det beklager jeg.

Nu betvivler jeg ikke at du godt kan give råd om at fjerne skidt og møg. Men jeg bilder mig ind, at jeg i al ubeskedenhed, har noget erfaring med det, som mange andre ikke har. F,eks kan SuperAntiSpyware, og andre udmærkede scannere, fjerne mange problemer. Men du ved sikkert også, at ingen scanner finder alt, så selv om symptomerne på infektion er væk, så kan der ofte ligge rester tilbage, som potentielt kan være skadelige, og i bedste fald "kun" sløve maskinen. Og her kommer diverse fixtools ind i billedet. De bliver opdateret af eksperter, som følger de forskellige infektioner på tæt hold, og vil derfor ofte kunne fjerne skidt, som ikke bliver fundet af almindelige scannere.

Citat
og der er jo ingen grund til at gøre tingene mere komplicerede end de er *S*

Gode gamle Einstein sagde en gang "Things should be made as simple as possible...but no simpler.

Når jeg hælper en bruger med malwarefjernelse, tilstræber jeg at bruge så enkle, og letforståelige metoder, som muligt. Men jeg vil også gerne gøre det på en måde, så jeg efter min bedste overbevisning, har fået fjernet så meget som muligt, så der forhåbentligt ikke ligger "overraskelser" tilbage.

Nogen 100% garanti kan man aldrig give, men jo mere man er inde i tingene, jo bedre kan man altså gøre det .

Dit tip om Nero filen er værd at huske til en anden gang, så den er lige noteret .

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 15-02-07 19:05

miritdk

sorry men det er da ikke andenrangshjælp at give en kort precis forklaring der virker...

og Stl_s jeg har haft et par stykker til at kigge på din vejledning længere oppe, med SmitfraudFix og folk fatter hat af den ...
jeg har selv brugt programmet og det virker fint, men er for besværligt i forhold til de 2 andre ...
jeg har også via telefon med en kunde guidet ham igennem, da han fik en spyware som kun kunne fjernes med den, det tog 2 timer ... i telefonen... til sammenligning tager det max 10 min med de 2 andre ...

var det spyware jeg ikke havde fjernet før, eller var i tvivl om hvordan det fjernes, ville jeg intet skrive ...

og som jeg skrev tidligere, så er jeg ikke helt en barnenumse i det her *S* dog kender jeg ikke alle programmer, og slet ikke programmer som jeg ikke har brugt .. ´og jeg er sikker på det er det samme for dig S**

D9N

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-02-07 19:18

Vi kan godt blive ved med at diskutere her, men det syntes jeg er uhensigtsmæssigt for brugeren, som bare skal have løst sit problem, og sikkert finder denne diskussion helt uinteressant.

Så skulle vi ikke lige få en afklaring ? Hvis du vil fortsætte hjælpen til brugeren, så trækker jeg mig baglæns ud af tråden nu. Hvis du ikke ønsker det, kan vi så ikke blive enige om, at vi tager denne diskussion andetsteds ?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 15-02-07 19:22

stl_s
du er da velkommen til at fortsætte hvis du mener der er mere på maskinen ..

har sjovt nok ikke bedt dig stoppe...

D9N

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 15-02-07 21:20

følger interesseret med i de kloges snak, og forsøger at blive lidt klogere. Så forsæt endelig snakken.

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 15-02-07 21:25

Jeg brugte først clean -x den fandt ingenting
dernæst SAS der fandt 130 heste mv.
så kom logen til at se ud som I så tidligere.
Jeg har endvidere fjernet omtalte nero, der var hentet på nettet (fy skam dig)
Jeg har så fulgt anvisninger kl.15.55, er maskinen clean så?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-02-07 21:39

Kom lige med loggen fra Smitfraudfix, og en frisk HijackThis log.

Godkendelse af svar
Fra : fooler

Dato : 17-02-07 11:11

Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 17-02-07 11:22

det var så lidt ...*S*