/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Musik over i Medie center
Fra : Disi
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 14-02-07 18:48

Hvordan får jeg det musik jeg har på min Pc og Ituens over i mit Medie center ... Jeg har det nye Vista

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 14-02-07 23:01

Hejsa
Opsæt et netværk, eller brug en ekstern Harddisk/usb hukommelsesnøgle(afhængig af mængden)

Jeg har intet kendskab til Vista, men det burde da være bedre/nemmere at opsætte netværk i end XP..

VH
Lyhne1

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-02-07 23:37

Jeg tror blot, der er den "hage" ved det, at "rettighenden" til at afspille musikken ligger i en cookie på den "gamle" HD, og hvad så?

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 15-02-07 08:52

hmm. Har ikke de store erfaringer med det, men på den hjemmeside hvor du har købt musikken, må de jo kunne oplyse hvordan man flytter den, da man så vidt jeg ved, ofte har mulighed for at flytte den X antal gange..

Lyhne1

Annuller spørgsmålet
Fra : Disi

Dato : 20-02-07 22:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål