/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Fejl meddelelse fra Norton
Fra : anjyme
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 14-02-07 17:54

Hejsa.
Når jeg vil lukke min pc ned kommer denne meddelelse:

ccSvcHst.exe-programfejl.
Instruktionen ved "0x69532777" referede hukommelse ved "0x00000000" kunne ikke read.

Klik på OK for at afslutte progarmmet.

- har bare ikke mulighed for at bruge musen.

Har slettet Norton igennem Nortons removal tools, og installeret igen, men det har ikke hjulpet.

Jeg har Norton security 2007 og Win XP.

Håber der er èn der kan hjælpe.

Venlig hilsen
anjyme

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 60 point
Dato : 14-02-07 18:11

Der er en lang tråd om problemet her, med gode råd om løsninger http://www.cybertechhelp.com/forums/showthread.php?t=137085

F,eks fjernelse af Windows Defender.

Men jeg syntes nu du skulle fjerne Norton. Det giver generelt flere problemer end det løser. Der findes bedre antivirus og firewall gratis.

Godkendelse af svar
Fra : anjyme

Dato : 14-02-07 19:56

Tak for svaret stl_s.

Jeg troede det var min pc, der var noget galt med, men efter at ha' læst spørgsmål og svar på dit link, kunne jeg jo se at det var det ikke.

Har fjernet Norton og installeret AVG indtil videre.

Ha' en god aften.

Hilsen anjyme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 20:53

kun en stjerne for et godkendt svar ????? jaja pointene er jo tabt alligevel

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 15-02-07 16:00

Til miritdk.

Jeg forstår ikke,hvad du mener med " kun en stjerne for et godkendt svar" ???

Hilsen anjyme