/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny PC men hvilken?
Fra : ivanovic1
Vist : 742 gange
20 point
Dato : 14-02-07 17:47

Hej Alle,

Jeg er på udkig efter en ny pc, men ved ikke hvilken jeg skal købe. Ting som jeg lægger vægt på.

1. Den må max koste 6.500 kr.
2. Jeg skal primært bruge den til musik, film samt internet (Lyden lægger jeg meget vægt på)
3. Det skal være en stationær
4. Der skal følge original Windows med (Kan også købes ved siden af, men så må pcen max koste 6.500 - Windows)
5. Den skal være samlet

Hvilken PC vil i anbefale

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 14-02-07 20:51

Prøve at køb Hp Bærbar.....Computer city og ELgigantenhar mange gode tilbud ....
Hp er den bedst i computer hvis du vil have en bærbar pc.
mvh
pk2dk99

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 20 point
Dato : 14-02-07 23:07

hejsa

Hmm, der er mange muligheder, selv overvejer jeg at købe en fra Topdata:
http://www.topdata.dk/product.asp?product=3499&sub=287

Dog er den kun til 5000,- men så ka du jo købe et godt lydkort ved siden af, hvis ikke det gør dig noget at sætte sådan et i?
Har du skærm, etc?

Lyhne1

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 16-02-07 16:00

Tak for svaret lyhne1.