/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
haha
Fra : irokese
Vist : 536 gange
434 point
Dato : 14-02-07 16:24

haha

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-02-07 16:25

Det kan du selv være

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-02-07 16:27

Et billigt grin kan man jo altid bruge

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-02-07 16:28

Er du ikke blevet fjernet endnu

http://www.kandu.dk/Spg99702.aspx

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 14-02-07 16:29

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-07 16:33

Nogen der gerne vil gøre sig bemærket....

Velkommen tilbage....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-02-07 16:34

Røget noget sjovt???

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-02-07 16:51

ha ha ha - lægen kom og sagde til sin patient: "Jeg har en god og en dårlig nyhed til Dem. Skal vi tage den dårlige først?" - "Ja ok" Sagde patienten. "Ja hør så her". sagde lægen. De har fået althejmers demens" - !Hvad i alverden er så den gode nyhed ?" Sagde patienten. "Jo i morgen har de glemt det! Lød svaret

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-07 17:06

irokese -

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 14-02-07 17:16

LL

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-02-07 17:49

Det er da herligt og befriende med et godt grin - om det så hjælper til med at få 'irokeses' ønske opfyldt, ja det er en helt anden sludder

Kommentar
Fra : akle

Dato : 14-02-07 17:49

Spis det ikke Det rene gift!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-02-07 18:05

Nu skal jeg ikke kunne sige om irokese's ønske kan opfyldes eller ej.

Joeh.. teknisk ..kan det muligvis

..men det er nu engang sådan, at hvis man har skrevet 'noget' på nettet, må man nødvendigvis stå ved det ..og kan KUN få det fjernet ad rettens vej, hvis det er:

Ærekrænkende, fejltagelser, fornærmelser, bagtalelser, forsømmelser, løgne, obskønitet, pornografi, blasfemisk eller direkte krimminelt.

AL anden indhold, som kan findes på dette site er kandu.dk's ejendom, hvilket de har fastslået hér:

http://www.kandu.dk/rules.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 14-02-07 18:41

ha ha den var god

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-07 19:00

Forresten irokese så kan man ikke besvare et privatindlæg fra en der har blokeret for private indlæg med mindre man er sat på som favoritbruger.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 14-02-07 19:36

Jeg trenger til et godt skrallgrin

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-07 20:08

Men emesen er ikke udelukket.................. Hahahahahaha.
Er der gang i en ny udgave:
Citat
Måske er det omvendt salgsteknik.
ævbæv i må ikke se hvad der står i den bog jeg lægger på bordet.......... mens jeg går en tur.

Hilsen e.c..........................

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 15-02-07 06:57

[CITnu kan jeg snart ikke grine mereAT][/CI

men det var sjov at være medTAT]

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 15-02-07 07:01

undskyld ,men jeg kan ikke finde ud af at lave citat og at fremhæve teksten.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-02-07 07:42

ardal123 det kan jeg heller ikke, men sjovt ser det ud.
ha ha ha ha fra en fatsvag.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-02-07 08:47

Man tager.... markér tekst, klik på b-knappen, derefter markér tekst igen, tryk på citatknappen.

Voila! Så skulle dén ged være barberet (og dén var ikke til Aasepigen)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-07 10:06

[CITAT]Geden er stadig langskæget.[/CITAT]

Citat
[B]Geden er stadig langskæget.[/B]

Camillasmoster -> Afprøv liiiige dine gode råd INDEN du videregiver dem

..man kan ikke lave citater i fremhævet (Bold) tekst.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-02-07 17:14

Uuups - det tog jeg som en sælfølge.....

Annuller spørgsmålet
Fra : irokese

Dato : 24-02-07 07:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål