/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sms og opkald fra pc
Fra : hi9eking
Vist : 835 gange
50 point
Dato : 14-02-07 14:09

Jeg ved godt jeg lige har haft et spørgsmål der minder meget om det her, men jeg kom til at annullere det fordi jeg troede jeg havde fundet hva jeg ledte efter...

jeg leder efter et program til at sende og modtage opkald og sms'er på computeren når min telefon er sat til.
altså det blir sendt og modtaget fra telefonen men overført til computeren hvorefter jeg kan svare fra computeren og sende svaret gennem min telefon

Jeg fandt et program som hedder Fma som skulle kunne det hele men programmet virker ikke med opkald og så er der nogle fejl i det som jeg ikke kan leve med.

Men jeg håber i kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-07 14:17

Citat
men jeg kom til at annullere det fordi jeg troede jeg havde fundet hva jeg ledte efter

ALLE dine spørgsmål er annulerede......

Hvis du alligevel selv finder løsninger eller ikke bryder dig om svarene - så lad være at spørge....

Led videre

Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 14-02-07 14:18

Microsoft SMS Sender kan det du søger.
God fornøjelse

John Ipsen

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 14-02-07 14:26

Microsoft sms sender indeholder kun sms... desværre..
jeg vil gerne ha begge dele i en...

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-02-07 15:02

Det er jo simpelthen for dårligt at du, hvis du har fundet en løsning blot annullerer uden at give os andre et tip om dit giniale fund.

Kommentar
Fra : alunde

Dato : 14-02-07 16:04

Du fortæller ikke hvilken telefon du har... prøv med lidt flere oplysninger!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-02-07 16:34

Led selv videre, for du kan ikke bruge vores svar.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 14-02-07 17:14
Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 14-02-07 18:17

jo jeg kan godt bruge jeres svar.
jeg har et program som skullle kunne det. det ligger til gratis download.
men jeg kan ikke få opkald til at virke... kun sms'erne.
Jeg har en sony ericsson w810i.
jeg har spurgt sony ericsson om de har et program man kan det med men det har de ikke, men en af mine venner har haft det, men det er desværre gået tabt ved ham og han kan ikke huske hva det hedder det han havde..
men det burde da kunne findes`?

Accepteret svar
Fra : alunde

Modtaget 50 point
Dato : 14-02-07 18:35

Mig bekendt er det eneste program der kan det du ønsker: floAt's Mobile Agent... og det siger du, at du har prøvet?

Hvis du har downloadet den stabile version, er det fordi den ikke er garanteret kompatibel med de nyeste modeller. Prøv med den nyeste Beta - og hvis den ikke virker til det du ønsker, sammen med din W810i, så er der ikke andet at gøre, end at vente på at fMA kommer til at virke til din model - eller at købe en ældre model der kan fungere 100 % med fMA!

Du får lige linket her: http://fma.sourceforge.net

Kommentar
Fra : Storskrald

Dato : 14-02-07 21:32

myphoneexplorer er god

Godkendelse af svar
Fra : hi9eking

Dato : 15-02-07 17:40

Tak for svaret alunde