/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE7
Fra : Firstoftwo
Vist : 520 gange
250 point
Dato : 14-02-07 13:45

Efter opgradering til IE7 kommer der en dialogboks frem, om jeg stadig vil arbejde offline eller prøve at komme på internettet igen når jeg vil åbne et nyt webside. meget irriterende
Jeg er tilsluttet internettet via min fællesantenne
På den bærbare, der ikke er opgraderet på grund af mediacenter, virker internettet upåklageligt.

Så spørgsmålet er: hvor kan jeg slå internettet til igen så jeg er på hele tiden som jeg var i IE6

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 14-02-07 14:02

Tryk "Alt" på tastaturet, så menuen kommer frem.
Vælg File, og fjern fluebenet ud for Work offline.

Håber det hjælper.

//Kettedk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 14:22

det skulle vel ikke forholde sig sådan at du bruger outlook express og i funktioner - indstillinger - forbindelser - bare kan fjerne fluebenet i "afbryd forbindelsen efter afsendelse og modtagelse" ???

lige den lille ting driller mange fordi man ikke tænker over det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 14:24

hehe afprøvede det lige og ganske rigtigt så sker der præcis det du nævner

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 14:26

ps.. kettes løsning udløser samme effekt - altså filer - flue væk fra arbejd offline

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 14-02-07 18:53

Der er ingen flueben ud for offline i filer

Jeg bruger outlook 2003

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 19:43

hvad står der under din lan forbindelse ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 19:44

HOV... kom lige i tanke om - har du en firewall så kig lige om den har deaktiveret ie7 - det gør visse firewalls (bla. min)

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 14-02-07 19:59

Lan forbindelse - hvor, hvordan?

Jeg har ikke anden firewall end den der er indbygget i XP

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 20:03

kig under netværksforbindelser - der plejer lan forbindelsen at være - du kan hurtigt se om den er deaktiveret

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 14-02-07 20:38

Jeg skal lige have det igen skåret ud i pap Hvor - hvordan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 22:30

prøv at gå i start - indstillinger - netværksforbindelser og ses om lanforbindelsen er tilsluttet eller deaktiveret - er den deaktiveret så aktiver ved at højreklikke og vælge aktiver. Virker det ikke så er det muligt du skal reparere - samme fremgangsmåde men vælg reparer i stedet for aktiver.

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 15-02-07 22:54

LAN forbindelsen er tilsluttet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-07 09:52

det er da noget besynderligt noget - et eller andet sted må der jo være en indstilling der lukker ned efter et givent tidspunkt. Har du nogen sinde haft det på ????

Må indrømme at jeg vist havde smidt ie7 ud - kørt en gang vedligeholdelse og taget den ind igen for at se om den så hold op.

Har du været i windows update for at se om der ligger noget i brugerdefineret du ikke har fået med ???

Annuller spørgsmålet
Fra : Firstoftwo

Dato : 08-03-07 00:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Tak for forsøget

Mange hilsner Firstoftwo