/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Oplysning om slettede telefonn
Fra : carlarne
Vist : 660 gange
100 point
Dato : 14-02-07 12:15

Hej.

Har nogen kendskab til, om det er muligt at få oplysninger om et slettet telefonnummer??

Jeg fik et mobilnummer til en servicemontør, som installerede noget krimskrams hos mig mod betaling og garanti. Jeg ringede til det pågældende nummer kort tid efter, men fik bare dyt dyt dyt ....

Jeg ved ikke, hvem han havde abonnement hos, så det er nok en speget sag!!

Kan nogen hjælpe mig??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-02-07 12:20

Det kan du ikke.

Har du selv søgt på nummeret bl.a. her

http://dgs.tdconline.dk/oplysningen3/dgs/front

Hvis du ikke selv kan finde oplysninger om nummeret så er det umuligt.

Kommentar
Fra : alunde

Dato : 14-02-07 12:22

Hmm... lyder som en ikke-så-rar sag... tror desværre ikke der er så meget at gøre.

Det kan have været taletidskort, og så er det ikke nemt at finde frem til.

Har du prøvet om nummeret kan findes på 118online? Det kan være det ikke er slettet derfra endnu - men hvis det er en fusker du har haft fat i, så er det nok ikke én der kaster kontaktoplysninger om sig.

Der er også den mulighed... hvis telefonen bare melder optaget - at du stadig kan få fat i ham. Hvis telefonnummeret er lukket, burde det give en treklang (fejltone)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-02-07 12:25

Han kan også have haft hemmeligt nummer og så er det umuligt at finde frem til ham medmindre politiet bliver indblandet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-07 12:40

Citat
Jeg fik et mobilnummer til en servicemontør, som installerede noget krimskrams hos mig mod betaling og garanti

Hvem fik du nummeret af....

Du har vel fået en kvittering....

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 14-02-07 14:44

Prøv at sende telefonnummeret til mig på privat mail, men det bliver nok svært.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 20-02-07 20:19

Citat
Han kan også have haft hemmeligt nummer og så er det umuligt at finde frem til ham medmindre politiet bliver indblandet.

Det passer.
carlarne du skriver
Citat
Jeg fik et mobilnummer til en servicemontør, som installerede noget krimskrams hos mig mod betaling og garanti.
og hvad er det for noget krimskrams