/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Update til nero5.5
Fra : Dooley14
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 11-01-03 18:16

hej alle,

jeg har fået en phillips brænder i julegave. og så stod der at der skulle være et nero med og det var der ikke, så tog vi ned til forhandleren og jeg fik nero af dem, men godt nok til en plextor brænder og så sagde de jeg skulle hente en update til den, men jeg kan ikke finde nogen update! så hvis der er nogen der ved hvor den er eller har den læggene så ville jeg blive glad :)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 11-01-03 18:29

hejsa
det gør du her
http://www.ahead.de/en/content/download.html#download

http://www.ahead.de

husk at hente Nero 5.5 Language pack danish hvis du vil have nero på dansk

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 110 point
Dato : 11-01-03 18:31

Hejsa

Opdateringerne kan du hente her :

http://www.ahead.de/en/content/download.html#download

Men inden du gør det skal du lige snakke med din forhandler, programmet er afhængig af hvilken brænder du kører med. Og det er dit serienummer som bestemmer det, så dunk forhandleren oven i hovedet med ovenstående fakta og bed om et serienummer eller en version til din brænder.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 11-01-03 18:32

Hmm

jeg skrev det samtidig som dk, derfor er linken ens.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 11-01-03 23:03

Hvis du har fået en Nero 5.5 der ikke er "låst" til en bestemt type brænder, skulle alt være ok på din side.
Du fortæller ikke hvordan din version kører på din pc - eller om den kører.
HVIS Nero er låst til en bestemt type brænder skal du som Zonker skriver, have et serienummer fra forhandleren, men der ud over er det underordnet hvilket serienummer du får - bare det er lovligt!!.
Jeg kører selv Nero 5.5.6.3 til en fuldstændigt forældet brænder og alt kører OK.

Mvh