/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
oversættels til eng igen
Fra : thyfoon
Vist : 497 gange
500 point
Dato : 14-02-07 00:22

Jeg har brug for hjælp til at få det her oversat er ordstillinge ikke ok så må den gerne rette til 500 poin til den der kan hjælp hurtig dvs ind for en time (du/i får 500 poin alivel *ss*

Er der mulighed for at få et navn man kan kontakte inde for post danmark for
jeg vil gerne vide hvem posten har afleveret pakken til da den ikke er nået
frem til mig (som du jo ved )og stadig ikke leveret, jeg syntes at det er frækt af post
danmark sige den er aflever når den ikke er. Få dem til at fremsende
underskriften på at jeg skulle ha modtaget pakken det ville de ikke kunne
med minder at.

1. en der har skrevet under med mit navn og ha fået pakken men det er
bedrageri, jeg har en meget special signatur. og har ikke modtaget nogle
pakke.

2. der er ikke nogle, og så må postmanden jo selv ha stjålet pakken?.

Du må meget undskylde at jeg skrev denne mail på dansk men jeg er/var meget ophidset over
at post danmark kan ha den frækhed at sige at pakken er nået frem og
aflevert. de har jo tydelig vis ikke styr på noget.

nej du må ikke tror jeg er sur på dig slet ikke jeg ved du er uden skyld i det som er sket og jeg kan godt forstå dig når post danmark har smidt 6 af dinne pakker væk og at det skylder dig 4500 kr
Jeg ved hvor ondt det gør at skulle tilbage betal de folk og samtidig ha miste sine vare, jeg følger med dig og har ond af at du skal igennem det helvet med post danmark.
men det er desvære nok nemme ting for post danmarks folk at stjæle

Jeg har og er en meget glad og tilfres kunde som ved at det ikke er nemt at være dig desvære. og jeg ved at vi nok skal finde ud af at få det her løst, vi tager den tid det skal tag.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 14-02-07 07:20

Har din kontaktperson i England oplyst dig track&trace-nummeret, ellers synes jeg, det er det, du skal bede om i stedet for.

I besiddelse af dette nummer kan du gå videre med en skriftlig forespørgsel og/eller klage til Post Danmark A/S' hovedkontor, hvor du forklarer, at man i England hævder, at omtalte pakke sendt under nr. XXXXX er udleveret til dig, og at du ikke har modtaget pakken.

Skulle dette mod forventning ikke opklare, om omtalte pakke i det hele taget har været i Danmark, kan du skriftligt klage til Færdselsstyrelsen, som fører tilsyn med Post Danmark A/S http://www.trm.dk/sw22656.asp#klager

Accepteret svar
Fra : mag-nolia

Modtaget 500 point
Dato : 14-02-07 07:57

håber denne kan bruges
Is it possible to get a name inside Post Danmark that I can get in touch with, because I want to know who they delivered my parcel to, they didn’t delivered it to me (as you know) and its still not arrived. I think they got some nerve to say that they delivered it and they didn’t. I want to se at copy of my signature and the only way they can do that is:

1 someone else signed and got my parcel and that’s fraud I got a special signature and didn’t get a parcel.

2 there isn’t a signature and then the postman must still have the parcel.

I am very sorry that I wrote this mail in Danish but I am/was very angry that Post Danmark said that they delivered and they didn’t (well not to me). They obvious don’t know what they are doing.

No I am not angry at you, not at all. You are not to blame in what happened. And I can understand you when Post Danmark has lost 6 of your parcels and that owe you 4500 kr. I know how much it hurts to pay them and still don’t get what you are paying fore. I am sorry that you have to go through hell with post danmark.

I must say that it’s very easy to steal parcels when you are working for post danmark.

I am and was a happy customer and know its not easy being you and I know that we are going to solve this. We take the time that’s necessary.

I remain, Sir,

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 14-02-07 08:07

Tak for svaret mag-nolia. og undskyld jeg før giver dig dine point nu *ss* det var godt oversat og det er nok ikke sidste gang jeg kommer til at bruge hjælp men enu en gang mange tal