/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kontakter
Fra : Hydrogen
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 13-02-07 18:57

Hejsa derude! Jeg har formateret min pc, og troede jeg havde backet det hele op, men kommer så i tanke om, at mine kontaktpersoner fra outlook 2003 ikke er blevet skrevet ned.
Inden jeg formaterede lavede jeg dog et backup af mappen programmer, hvori mappen microsoft office blandt andet ligger.
Er det ikke muligt for mig, at finde en fil et sted i denne programmer-mappe hvor mailadresserne ligger gemt? Det behøves bare at være en tekstfil, så skal jeg nok selv finde mailadresserne deri...
Håber på svar fra de kloge derude i weben!

Kommentar
Fra : henrikdj

Dato : 13-02-07 19:04

Du skal lede efter en mappe af filtypen pst men standard lægger den sig i documents and settings så med mindre du har flyttet den efterfølgende til programmer er der vist iukke meget håb.

mvh
Henrik

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 13-02-07 19:10

De ligger i en fil, der ender på .pst, og den ligger under Documents and Settings og så langt nede i et stissystem, så hvis ikke du har den - med underlæggende mapper - så har du virkelig lært noget i dag.

Ole P. Bielefeldt

Godkendelse af svar
Fra : Hydrogen

Dato : 14-02-07 19:44

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-02-07 20:03

Tusind tak for point :)