/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
omlægning af realkredit lån
Fra : janik
Vist : 826 gange
100 point
Dato : 13-02-07 18:10

Vi har snakket om at lave et pauseløn på vores huslån.
Vi har realkredit danmark med en hovedstol på 980000 kr
også så ville vi godt vide om meget realkredit danmark tager
for at omlægge lånet fra flexlån men rente loft til et pauseløn.
Vi ved godt at jeg bare kan kontakte rkd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 18:17

Citat
Vi ved godt at jeg bare kan kontakte rkd

Var det så ikke bedre at få et 100% korrekt svar.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-07 18:23
Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 13-02-07 18:55

Et gæt: lige under kr. 10.000 vil det koste med tinglysning afgift og omk.

Dertil vil komme eventuelt kurstab.

Mvh.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 13-02-07 19:46

Moggi
Selv om det er det samme kredit forening?

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 13-02-07 19:56

Ja.
Du vil - hvis din vurdering tillader det - kunne flytte omkostningerne med over på dit nye lån.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-02-07 22:53

Hej janik

Ring eller skriv dog til Realkredit Danmark for at få et korrekt svar. Der er ingen her der kan oplyse dig om det rigtige svar.

Nu er jeg gået på pension, men har været ansat i Realkredit Danmark i 44 år.

De sidder kun og venter på du ringer. Så tag telefonen i morgen. Så får du et korrekt svar.

http://www.rd.dk/

Mvh

franksp

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 14-02-07 17:01

Hvis du har et FlexGaranti lån hos RealKredit Danmark, behøver du ikke omlægge lånet for at få afdragsfrihed. Jeg går du fra det er det du vil med et pauselån, eller hva?
Der er mulighed for at få afdragsfrihed på dit nuværende lån, til en ordinær obligationstermin.
Du kan læse mere her:
http://www.rd.dk/omlaegditlaan
Og ellers så snak med Realkredit Danmark eller evt. bankrådgiver, hvis det er gennem banken du har optaget realkreditlånet. Det koster typisk ikke så meget ekstra at få afdragsfrihed på eksisterende lån, som at omlægge lånet helt. Men den helt nøjagtige pris kan kun Realkredit Danmark give dig.

Mvh
MacMadsen

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 05-03-07 06:15

Skal spørgsmålet evt. snart lukkes?