/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Phishing filter i Explorer
Fra : per_jacobsen
Vist : 795 gange
100 point
Dato : 13-02-07 13:12

Kan nogen fortælle, hvordan man undgår den irriterende opfordring til at tilslutte Phishing filer i Explorer 7?

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 13-02-07 13:19

Kan du ikk bare deaktivere den?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 13:26
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-02-07 13:46

Derfor har jeg deaktiveret skittet,Microbløds privat politik>
Citat
Phishing-filter
Phishing-filter er udviklet til at advare dig, hvis det websted, du besøger, udgiver sig for at være et websted, du kan have tillid til. Phishing-filter gør dette ved først at kontrollere adressen på det websted, du besøger, i forhold til en liste over adresser på websteder, der er lagret på din computer, som er blevet rapporteret til Microsoft som værende lovlige websteder ("legitimate list"). Første gang du forsøger at besøge et websted, der ikke er på listen over lovlige websteder, bliver du spurgt, om du ønsker, at Phishing-filter automatisk skal kontrollere alle websteder, du besøger. Hvis du svarer ja, vil adresser, der ikke er på listen over lovlige websteder, blive sendt til Microsoft og kontrolleret i forhold til en liste over websteder, der er blevet rapporteret til Microsoft som phishing-, mistænkelige eller lovlige websteder, og som opdateres hyppigt. Du kan også vælge at bruge Phishing-filter til manuelt at kontrollere de enkelte websteder.

Når du bruger Phishing-filter til at kontrollere websteder automatisk eller manuelt, sendes adressen på det websted, du besøger, til Microsoft, sammen med nogle standardoplysninger fra din computer, f.eks. IP-adressen, browsertypen og versionsnummeret på Phishing-filter. For beskytte dine personlige oplysninger krypteres de adresseoplysninger, der sendes til Microsoft, ved hjælp af SSL og begrænses til domænet og stien på webstedet. Andre oplysninger, der kan være knyttet til adressen, f.eks. søgeord, data, du har angivet i formularer, eller cookies sendes ikke.

Hvis du f.eks. har besøgt webstedet MSN Søg på adressen http://search.msn.com og har angivet "MinHemmelighed" som søgeord, vil Phishing-filter i stedet for at sende den fulde adresse, "http://search.msn.com/results.aspx?q=MySecret&FORM=QBHP", fjerne søgeordet og kun sende "http://search.msn.com/results.aspx". Adressestrenge kan utilsigtet indeholde personlige oplysninger, men disse oplysninger anvendes ikke til at identificere dig eller kontakte dig. Hvis du er bekymret for, om en adressestreng indeholder personlige eller fortrolige oplysninger, skal du ikke rapportere webstedet.

Anonym statistik om brug af Phishing-filter sendes også til Microsoft, f.eks. hvornår websteder er besøgt og det samlede antal websteder, der er besøgt, siden en adresse blev sendt til Microsoft til analyse. Disse oplysninger sammen med de ovenfor beskrevne oplysninger anvendes til at analysere ydeevnen for og forbedre kvaliteten af tjenesten Phishing-filter. Microsoft bruger ikke de oplysninger, som modtages, til at identificere dig personligt. Nogle URL-adresser, der sendes, kan gemmes for at blive medtaget på listen over lovlige websteder og derefter leveret som klientopdateringer. Når disse oplysninger gemmes, gemmes samtidig yderligere oplysninger, herunder versionen af Phishing-filter og operativsystemet samt dit browsersprog.

Automatisk kontrol af alle websteder med Phishing-filter er som standard slået fra. Phishing-filter kan slås til og fra via menuen Funktioner i Internet Explorer. Hvis du f.eks. vil slå automatisk kontrol af alle websteder fra, skal du gøre følgende:

1.
Klik på knappen Funktioner i Internet Explorer, og klik derefter på Phishing-filter.

2.
Klik på Slå automatisk kontrol af websteder fra.

Og så sløver det en's surfing på nettet,lad vær med at åbne grimme e-mails og tjrk adressen på den side du handler på i adresselinjen

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-02-07 13:47

tjek

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-02-07 13:50

Big Brother,og så kan de bruge statistikken i salgs øjemed.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-02-07 13:51

e

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-07 14:02

manse ... snyd men den forklaring - step 1 ok - step 2 ...... "slå pishingfilter til"

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-02-07 14:09

på den måde slår man det ikke fulstændige fra,man kan stadig tjekke manuelt fra status linjen,kun den automatisk tjek,man skal ind avanceret og deaktivere skittet,jeg stoler ikke en hujende fis på microblød,jeg forstår ikke rigtige hvad du mener midifik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-07 14:12

det skal du ikke være ked af manse - det gør jeg heller ikke ved nærlæsning - jeg har slået fra - og der står selvfølgelig slå automatisk kontrol af websteder til

render den vej ----------------------------------------------------------------> her er kaffen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-02-07 14:16

nærlæsning - jeg har slået fra - og der står selvfølgelig slå automatisk kontrol af websteder til<<(FRA,FRA.FRA)din midifik.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-07 14:17

når der er slået fra står der for hulan da TIL

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-02-07 14:23

nåååeee,jeg skal bare gætte hvad der skal står imellem linjerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-07 14:27

sådan noget lignende - nu går jeg i start for at lukke