/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
installering af grafikkort.
Fra : casper0606
Vist : 494 gange
75 point
Dato : 12-02-07 22:16

Jeg har lige erhvervet mig et grafikkort (Radeon x 1300 pro), Når jeg sætter det til er der forbindelse til skærmen, men jeg kan ikke få instaleret softwareen... før var et n-videa kort instaleret

Jeg har været inde i enhedshandteringen og afinstalere software, hardwaren er ligeledes afinstaleret, jeg har prøvet i safe mode, down loaded den sidste nye driver fra nettet, hvad kan problemet være...

Jeg går ud fra at kortet passer til computeren når det kan vise et billede..

Kan der sidde en rest fra n-videa et eller andet sted, eller hvad hulen gør jeg galt.

på forhånd tak.

Casper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 22:28

Citat
men jeg kan ikke få instaleret softwareen

Og hvorfor kan du ikke det.....

Du får vel en fejlmelding eller andet ????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-07 22:29

Har du også fået fjernet Nvidia display driver i Tilføj/fjern programmer?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-07 22:39

grafikkort drivere kan være genstridige sommetider og det er meget vigtigt at du afinstallerer alt fra den gamle driver og genstarter og så derefter installerer den nye driver. Gå også ind i regedit og søg på Nvidia og fjern hvad du finder, så vil jeg men du får lov.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 75 point
Dato : 12-02-07 23:56

Brug driver cleaner til at fjerne alle rester af tidligere grafikkortdrivere
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745

Så burde du kunne installere det nye grafikkort!

Godkendelse af svar
Fra : casper0606

Dato : 13-02-07 08:19

Tak for svaret tedd.