/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp system/acronis
Fra : ultra2
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 12-02-07 22:10

hvad kører xp home sp2 dk
nt / 32 eller 16
jeg har købt acronis home 10 hvis jeg tager en backup af hele hd så virker det
men hvis resten skal virke skal den sætter til at kører 98/me deaktivere visuelle temaer
slå avancerede sprogtjenester fra dette program
acronis kan ikke finde udaf det. de siger at det ikke kan køre i nt
nogen der ved noget

Kommentar
Fra : hj51r

Dato : 12-02-07 22:32

Hvorfor går min computer i sort når jeg instalerer xp-sp2 ?

Jeg har lige startet min computer op fra bunden af med destart cder der fulgte med,derefter satte jeg den til at opdatere og alt var ok indtil jeg installerede sp2 og genstartede så var der bare en sorg skærm ,hvad gør jeg galt?
Nu kører jeg uden sp2 og der er intet ivejen.
Er sp2 så vigtigt?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 12-02-07 23:22

hj51r
HVAD HAR DET MED MIT SPØRGSMÅL AT GØRE

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-02-07 12:10

NT familien som Win 2000 og XP er medlem af, kører bedst i filsystemet NTFS men kan sagtens køre i FAT 32
FAT 16 kan ikke bruges til XP
Så det er enten FAT32 eller NTFS

Højreklik på denne computer og vælg administrer.
og vælg så diskhåndtering
Nu kan du kigge på dine partitioner og se hvad de indeholder.

Men jeg mener godt at Acronis kan håndtere NTFS.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 13-02-07 13:51

beskeden er at acronis skal køre 32 men den kan godt køre i vista
så jeg forstår ikke en pind af det

Kommentar
Fra : hj51r

Dato : 13-02-07 14:57

Jeg beklager det var en fejl

Annuller spørgsmålet
Fra : ultra2

Dato : 14-02-07 21:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål