/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
directX
Fra : lion33
Vist : 488 gange
65 point
Dato : 12-02-07 21:11

jeg har et lille problem med directx.der mangler en dll fil.
men kan godt spille. men nogle gange går spillet ned og skriver faq directx...........
kan det lade sog gøre at slette directx 9,0 eller repair den.
jeg har prøvet at installere en ny men det vil den ikke.
mvh lion33

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-07 21:25

hvilken version prøver du at installere 9C eller

Kommentar
Fra : lion33

Dato : 12-02-07 21:26

jeg tror jeg har prøvet 9.0b 9.0 c og alle de andre. den vil ik overskrive den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 21:28

Ødelæg din Directx

Slet de filer du kan og indstaller derefter igen.....

Kommentar
Fra : lion33

Dato : 12-02-07 21:31

ødelæg den det kan jeg ik. for den er jo også i stykker men den nye siger bare at der ik er brug for en ny installion

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 21:43

Hvorfor kan du ikke det.....

Bare gå i stifinder og slet de filer du kan i DirectX biblioteket.....

Kommentar
Fra : lion33

Dato : 12-02-07 21:54

ok. det prøver jeg så

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-07 22:34

ja bare afinstaller den, genstart og installer igen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-02-07 04:53

Gå i din startsmenu og vælg kør.
skriv dxdiag i feltet.
Kommer der en boks frem om at der skal undersøges for "WHQL digitale signaturer"
trykker du ja.
Ellers bør der starte en 'Diagnosticeringsværktøj til DirectX'
På første faneblad "system" skal være et flueben i feltet "Kontroller forWHQL digitale signaturer"

Nu er det bare at gå testene i gennem og forhåbentlig vil det hjælpe dig med at finde din fejl.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 20-02-07 19:32

Hvis du mangler en fil og du ved hvilken det er, så slet den og download en ny.
Du finder stort set alle filer fra XP ved at søge på google efter dem.