/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Indør Digital Modtager??Hjælp
Fra : pk2dk99
Vist : 693 gange
50 point
Dato : 12-02-07 14:39

Hej Alle

Jeg jeg en LCD skræm som har også fjernsyn funktioner. Jeg vil gerne se Gratis tv kanaler via digital modtager (parabol) på min LCD fjernsyn. Jeg vil gerne have et råd at hvilken (INDØR) digital modtager virker godt til og på 1st sal i min hus?????? Venligst fortæl mig model eller link hvor kan man køb indør digital modtager???
Mange tak
mvh
Pk2dk99

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 15:21

Det er da fløjtende underordnet om du så bor i kælderen....

Du skal have en parabol udenfor.....

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 12-02-07 15:29

Jeg er bange for, at du forveksler almindelig digital TV med digital TV via parabol.
Almindeligt digitalt TV (DR1, DR2 TV2) kan modtages med indendørs antenne i visse områder
http://www.digi-tv.dk/Daekningskort/Indendoers-august%202006.jpg
men modtagelse via parabol skal ske udendørs da parabolmodtagelsen er følsom overfor fysiske forhindringer.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 17-02-07 18:37

Er det danske eller udenlandske kanaler, du vil modtage?

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-02-07 19:10

jeg vil gerne have udland kanaler---

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 19:18

Så køber du bare en parabolmodtager og en parabol....

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 18-02-07 11:19

Tak for svaret BjarneD.