/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Danmarks bedste webmail
Fra : nuber2
Vist : 1410 gange
300 point
Dato : 12-02-07 13:54

Hej
Jeg er på jagt efter en super webmail, god at bruge og med stor komfort og sikkerhed, adressebog og kalender.

Udseende og opsætning skal kunne tilpasses til meget specifikke krav. Webmailen skal være fri for animationer og reklamer.

webmailen skal kunne køre i alle de almindeligste browsere....

er der nogen der kan hjælpe mig med sådan en.....

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 12-02-07 14:14

www.gmail.com - du kan indstille den til dansk ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 14:19

Ingen grund til at jage

gmail ER opfundet

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 12-02-07 14:24

jeg er ret vild med gmail - især funktionen , hvor man kan dele dokumenter og rette osv.

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 12-02-07 14:53

gmail er vurderet og fundet uegnet til formålet

sorry guys.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-07 15:04
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-07 15:06

Min Yahoo har meget mere bruger tilpasset indhold end mail og messenger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-07 15:09

Fri for reklamer ? Må det koste noget ? http://www.icewarp.com/Products/Merak_Email_Server_Software/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 15:10

Citat
gmail er vurderet og fundet uegnet til formålet

Så ville det jo være passende at fortælle os HVORFOR

Ellers gør du jo opgaven umulig....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 15:12

ellers er det jo bare at begynde fra en ende af til du finder hvad du søger

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-39,GGLG:da&q=webmail

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 12-02-07 15:16

"gmail er vurderet og fundet uegnet til formålet [Sur]

sorry guys."

Hvad er uegnet ?

Som refi siger : opgaven virker umulig, når du ikke fortæller, hvorfor den er uegnet, er det sikkerheden er det?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-02-07 15:26

De fleste "store" webmails er med reklamer fordi de er gratis. Så hvis det er dér gmail skrottes, så har du et problem. Men du må da ud med sproget på hvorfor gmail ikke dur. Men jeg vil også anbefale gmail, den opfylder umiddelabrt de krav du stiller undtagen det med reklamer. Men det vil alle de andre også indeholde.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 12-02-07 15:30

Dette er hvad jeg foreslår. Bruger den selv meget og er yderst tilfreds.

http://www.bluebottle.com/

MVH chauf

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 16:03

Hvorfor "nøjes" med 250 Mb når du kan 1 Gb

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 12-02-07 16:26

Hej,
Med de krav du stiller ser jeg ikke anden udvej end at du må punge ud og investere i OUTLOOK
Der er du fri for reklamer og får tilmed en super kalender
God fornøjelse

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-07 17:01

GMAIL er da svaret og uegnet kan jeg ikke forstå.
Bruger den selv og har gjort det i snart et par år, og er yderst tilfreds.
Elles er der vel kun Outlook som tidligere foreslået, men den koster jo.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-02-07 17:07

Jeg hader bare folk starter en tråd og så ikke deltager aktivt i den.

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 12-02-07 17:09

Hende der har bedt mig undersøge udbuddet har specifikt frabedt sig gmail.

Jeg kender udmærket outlook, bruger den i jobsammenhæng. Men den kan jeg altså ikke anbefale.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 17:15

Citat
Hej
Jeg er på jagt efter en super webmail, god at bruge og med stor komfort og sikkerhed, adressebog og kalender.

Udseende og opsætning skal kunne tilpasses til meget specifikke krav. Webmailen skal være fri for animationer og reklamer.

webmailen skal kunne køre i alle de almindeligste browsere....

ALLE KRAV ER OPFYLDT....

Citat
Hende der har bedt mig undersøge udbuddet har specifikt frabedt sig gmail.

Og det kommer du med flere timer efter... TIDSSPILDE

Søg på google.....

Kommentar
Fra : alunde

Dato : 12-02-07 18:23

Køb et domæne og opret webhotel ved One.com ...de har en meget pæn og funktionel webmail, som jeg selv er ret glad for.

Fri for reklamer til en overkommelig pris.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 12-02-07 18:59

OK Nuber2 -

Hvad er det "hende" vil ha' ? .

Nej du skal ikke svare ... for jeg "hende" svarer heller ikke...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-02-07 19:05

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-07 20:15

prisen taget i betragtning for at køre UDEN reklamer osv er da rimelig

http://www.findmail.dk/total.html

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 300 point
Dato : 12-02-07 21:24

Jeg kan kun få øje på Yahoo som alternativ til Gmail. De to er klart de bedste webmails. Hvis du søger på webmail review, så peger de fleste anmeldelser på de to som de bedste.

Godkendelse af svar
Fra : nuber2

Dato : 12-02-07 21:32

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-02-07 21:37

Selv tak. Bruger iøvrigt begge to selv.