/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Permanent åbent vindue
Fra : allan2012
Vist : 339 gange
29 point
Dato : 12-02-07 12:26

Jeg har brug for at have et notatvindue (helst et Word dokument) åben konstant, altså et vindue der bliver stående uanset hvad jeg lukker op. ….Det skal jo gå stærkt for at den pludselig opståede tanke ikke forsvinder. Korttidshukommelsen er jo ikke hvad den har været. Mvh Allan2012

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-07 12:51

Citat
bliver stående uanset hvad jeg lukker op

Kan ikke lade sig gøre hvis du åbner et dosprogram i fullscreen.....

Derudover kan du sagtens have et lille wordvindue åben....

Skulle noget lægge sig "over" er det jo stadig åben med et "lille" klik på proceslinien....

Og så findes der iøvrigt 1000vis af "note"programmer der også altid er åbne.....

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 12-02-07 13:33

En alm. god blyant og denne løser dit problem
http://www.boenhederne.dk/images/P1090028kinabog.jpg

Det virker også selvom strømmen går, du kører i tog, du glemmer at gemme dokumentet, backuppen fejler, harddisken brænder af osv. osv...

Ellers er det som nævnt programmer til "sticky notes" du skal bruge.
klik ind på http://www.download.com/ og søg på sticky notes , sticky word eller lignende....

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 12-02-07 23:07

Hvad med at lægge et links på skrivebordet på dit dokument, så kan du da til hver en tid åbne den meget hurtigt afhængig af maskinkraften naturligvis, og du har den altid gemt med nye detaljer.
Højreklik på skrivebordet og lav en links. Når du så sidder ved maskinen kan du jo bare have den liggende nede på proceslinien som refi skriver, og ellers arbejde i alle programmer samtidig også en anden wordfil kan du have kørende.

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 24-04-07 11:36

ja du kunne nu også bare for at være smart benytte dig af note funktionen i outlook. Er der nogen grund til ikke at benytte noget man har betalt penge for... Hov der kan man samtidig bruge to-do listerne... så kan man også huske de ting man skal nå.

Er det ikke almegn viden??

\farmerib