/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nostalgi
Fra : goldbeckholst
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 12-02-07 10:20

Hej hej
Jeg har lige fundet et gammelt Melodi Grand Prix bånd fra 1988. Uha det vækker minder. Okay jeg må indrømme at jeg er stor tilhænger af Dansk Melodi Grand Prix.
Er det ikke muligt at få fat i sangene fra de danske Melodi Grand Prix'er????
Det er ligegyldigt, om det er på kassettebånd eller cd?
Håber en kandu'er kan hjælpe????
Mvh Goldbeckholst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-02-07 10:25

Jo du kan købe dem hos Tdc http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./allsearch/search.htm

hvis linket ikke virker, så bare søg på melodi grand prix så kommer de frem helt tilbage til 1957

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 12-02-07 10:27

Du kan låne en cd med mange af de store hits fra MGP tilbage fra 1957 op til idag på dit lokale bibliotek vha. siden bib.dk:

http://bibliotek.dk/vis.php?set=1&start=11&step=5&page=3&sort=aar

(titlen er simpelthen bare "Dansk melodi grand prix 1957-2005")

Kommentar
Fra : goldbeckholst

Dato : 12-02-07 10:42

Hej hej
Jeg har allerede nævnte cd'ere, det jeg søger er alle de "lorte" sange , fyld om man vil, der ikke kom på 1,2,3 pladserne. Den der hedder : Dansk melodi grand prix 1957-2005 er "kun toppen Jeg vil rigtig gerne genhøre alt fyldet

Mvh Goldbeckholst

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 12-02-07 11:37
Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 12-02-07 11:39

http://www.melodigrandprixfanklub.dk/cd_liste/index.php?page=3&sort=aar

Eller her kunne der måske også være noget,